![]() |
Sanity lär ju först få en tryckare av Rakas och sen kommer Ed You till slut och trycker sönder Malins lilla älskling.
|
Citat:
Köper inte snack överhuvudtaget. Tycker bara det blir snurrigt och kostsamt... |
Kom nu ihåg att "break free" från allt ni läst, hört och sett om dagens omgång
Nu gäller det att vara uppfinningsrik och påhittig - som Leonardo da Vinci... https://www.youtube.com/watch?v=xL5eRNl2YiA |
Här har ni något att skratta åt!!
Tog inte med favoriten i första för att jag var girig och trodde på pengar :whistling: Registrerat spel Datum: Lördag 2014-08-09 Bana: Dannero, omg. 9 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2, 4, 5, 9, 10 2 3, 4, 8 3 2, 6 4 2, 6 Vadet gäller startnummer 60 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 120,00 kr |
Men jag står för min inställning, idag vill jag har pengar!!
Kosta vad det kosta vill hehe :sweatdrop: |
Jag velar fram och tillbaka i dag. Får ingen feeling alls. Lutar åt detta
5,7,8 4 2,6,8 6 3,5,7,9,13,15 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 6 Det fick bli så. Inlämnat och klart. |
Citat:
Avd1 - ett påhittigt spårspel typ Leonardo da Vinci. Värt ett bättre öde och säkert fanns där flera moraliska vinnare i loppet. Den typen av spel som när det går in kallas "snyggt". När det spricker bemöts med tystnad... |
Sally Hill dagens roliga drag laddas skall köra der om hon kommer dit 7% ingen Amazon Am med idag!!!
|
har tjatat om 6 buy the law i sista han har alltid en trudelutt sparat till det långa upploppet och classe e duktig att få fart på dem till slut so why not ;)
|
Citat:
Hoppas på att få se massa ''snygga'' spel idag! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Sanity har inte vunnit från annan position än spets sedan 2011. |