![]() |
Sista gången jag spikar Haugstad, läggs i min motbok där även Kolgjini är uppskriven... =)
|
Citat:
:) |
Nu dags för Guldtäcket:
Kan nån leverera 2 av de 3 som slutar på plats, så ska jag applådera sedan! Härligt med flervoltslopp och handikapp som omväxling! |
Han har bara otur.
Alla som misslyckas har alltid otur :lol: Vem placerade egentligen hästen där ??? Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:lol: |
Citat:
Där bakom låter det bra på Latino, Don Viking, K.A Priol och G.G Igor I den ordningen :drunk: :cheers: |
Fick hybris - spelade v5 för 168 kronor - med två spikar i början - tänkte nu vinner jag -missade båda...
Två kardinalfel: 1) Girighet för till elände och evig förtappelse 2) När man vill för mycket brukar det bara bli Göteborgstorsk! Tillbaks till spel med lätt hand och ljust sinne -- vinnare och DD...;) |
På platserna: Latino, Don Viking och K.A.Priol :)
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-08-09 Bana: Dannero, omg. 9 Lopp: 9 Spelform: Trio 1:a 10 Kvickers Kaxe 2:a 3, 4, 7, 9, 11, 13 3:a 3, 4, 7, 9, 11, 13 Vadet gäller startnummer 30 kombinationer x r Kvittonummer: 6F8xxxxxxxxxxxxxxxxx1 |
Spelvärdesmässigt lirar man väl dom minst spelade för det är väl vartannat år ungefär som 50-60 oddsare vinner guldtäcket. Det är ju heller inget vanligt lopp utan att handicaplopp där alla normalt ska passera mållinjen samtidigt. Men sparar pengarna själv. Blir för mycket lotteri. I fjor fanns det i alla fall grym info på den som vann till 55 ggr pengarna (barfota runt om ffg men danneros skoinfo funkade inte den dagen så det syntes inte på skärmen i form av dubbelrött med överstrukna skor).
|
Citat:
Min raket för dagen har Smedheim V, Ed You P klar... Nu återstår VP på Raz! Två raketer. Gillar det spelet mer och mer...Dra i högertömmen, Roger!:sweatdrop: |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-08-09 Bana: Dannero, omg. 9 Lopp: 9 Spelform: Trio 1:a 2, 3, 7, 9 2:a 2, 3, 7, 9 3:a 2, 3, 7, 8 Vadet gäller startnummer 30 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 60,00 kr Kvittonummer: |
Gangtrött nu, jobba!!!
|