![]() |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-08-09 Bana: Dannero Spelform: V75, omg. 40 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5, 6, 7, 8 2 1, 4 (2) 3 2 Sanity (8) 4 5 Speed Delicious (6) 5 5, 7, 9, 10 (15, 13) 6 2, 3, 4, 6, 7, 9 (8) 7 5, 6, 10 (12) Vadet gäller startnummer 576 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 288,00 kr Kvittonummer: CB08 XXXX XXXX XXXX Speed Delicious är Berghs bästa chans enligt han själv. Dagens storis i avd 2 såg riktigt hetsig ut i provstart och 4an ska ladda hårt för att komma förbi. Sanity har ingen start nästa vecka så nu är det ingen preparé. |
1: 1,5,6,7,8,10,11
2: 1,2,4 3: 2,8 4: 1,2,5,6,8,12 5: 15 6: 11 7: 10 Lycka till! |
Bra start på V7.
|
Citat:
|
körde bara en 10:- tvilling:
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-08-09 Bana: Dannero, omg. 9 Lopp: 5 Spelform: Tvilling Hästar: 5, 8 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr Kvittonummer: 870E 6522 0D77 9201 Utbetalt: 157,00 kr så fick bli en V5:a för den vinsten: Registrerat spel Datum: Lördag 2014-08-09 Bana: Dannero, omg. 9 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 8 Ed You 2 1, 6 3 3, 5, 7, 9, 10, 11, 14 4 4, 6 5 5, 6, 9, 10, 12 Vadet gäller startnummer 140 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 140,00 kr Kvittonummer: Sitter första ser det ju hyfsat bra ut :) |
Där tog Snoken ett strypgrepp på alla andra.
|
Trägen belönas med 1 rätt på streckspelet...tror jag streckat Narold nästan varje gång oavsett procent.
Dax för tvekampen jag väntat på hela veckan: Jomar mot Kai! Jag har fastnat för Solheim och hoppas på att det blir den i dödens på Järvsö... sen mos!(Inga odds, men får bli ett vinnarspel i alla fall.) Högintressant!:popcorn: |
Järvsörappens insats är helt otrolig
|
Grym insats trots galopperna av Järvsörappen, men skönt att Solan vann :) var ju bättre för värdet
|
Japp när järsörappen står på bena kommer det bli ett monster! Bra för mitt spel att det blev galopp idag dock! :)
|
GRATTIS till er som hissat Smedheim!:thumbup:
Vi andra får trösta oss med att Järvsörappen är bäst.:cheers: Men det gäller att gå felfritt. Grattis igen!!:hattenav: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vinn nu då Ed you så ser mitt system bra ut idag ska det bli minst 100 lax in
|
Citat:
|
MEN KENNETH HAUGSTAD DIN JÄVLA IDIOT
|
fan vad skönt ED YOUUUUUUU klar redan nu
|
Men vad i helvete sysslar haugstad med!!!!! Det är ju bara spets som gäller och han BACKAR!!!!!!!!!!!!
Haugstad, sämst när det gäller... |
första spiken inne, underbart kört av Bergh
|
Bara amatörer som spelar på Kenneth fjärt kusk
|
Haham Sanity? HAHA!
|
Haugstad vilken jävla pajas!!!
|
Klasskillnad... och där åkte Snoken och resten.
|
Haha, helt j-a underbart när Bergharn sätter Sanity och den dryga Malin Lövgren rejält på plats :):):):):)
|
En annan kusk på Sanity o den vinner säkert men med kenneth fiiiii vad han är amatör
|
Citat:
Citat:
|
revansch för Haugstad i nästa tack.
|
Haugstad for president.
Roger har gjort ett bra val. Och Malin tror hennes häst vinner oavsett kusk. Bara spelare som fattar att kusken betyder ALLT. |
Citat:
|
Löjligt att försöka skylla på Haugstad, den uppsnackade Sanity är inte bättre, hade inte haft nån som helst betydelse vem som suttit vid tömmarna idag, Ed You hade vunnit ändå
|
Sanity hade ingenting med segern och göra idag. Helt chanslös idag mot Ed You. Hade inte ens Björn Goop kunnat trolla med efter vila.
|
Tror att min morsa hade kunnat fronta med Sanity även om hon var på fyllan och gipsad i benen. Herregud så uselt att inte kunna peppa upp hästen och spetsa, sen hade den förlorat ändå.
Kenneth vill vara Örjan.... och jag har ännu inte riktigt smält sovörjans styrning i första loppet när han stängde in sig med 300 m kvar. Vaket gjort..... |