![]() |
nån som har travtjänsten spel och ddförslag idag
|
Jag köper inte snacket att Sanity är en spik!
|
Citat:
|
Det blev en tidig inlämning för min del.
God tur! Registrerat spel Datum: Lördag 2014-08-09 Bana: Dannero Spelform: V75, omg. 40 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5, 8 (10) 2 4 Smedheim Solan* (2) 3 2, 4, 8 (5) 4 12 Diego M.Boko (5) 5 3, 5, 7, 9, 10, 13, 14, 15 (1) 6 4 Åge Hornline (12) 7 7, 9, 10, 12 (5) Vadet gäller startnummer 192 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: |
Fick bli att lämna in hos ombud idag pga tekniskt strul med överföring, vågar inte chansa att man inte hinner få in systemen i tid.
1) 2-5-6-7-8-10 r 1 2) 1-2-4 r 9 3) Spik 8 Ed You r 2 4) Spik 6 Thaitec r 1 5) 3-5-7-9-10-11-14-15 r 13 6) Spik 6 Mellby Vargtass r 4 7) 5-6-9-10-12 r 11 |
Citat:
|
Citat:
Vad har Ed You gjort under veckan? – Han gick på rakbanan i måndags och ett lätt jobb idag (läs torsdag) och det känns som att formen är helt perfekt. Det enda som är annorlunda är att han ska gå med bakskor på lördag. Men tittar man in i hästens arkiv så har han vunnit många lopp med skor och gått bra varje gång. Han fick problem med en bakhov i fjol och då körde vi honom med skor bak varje gång och det gick jättebra. Men barfota fram kommer han att gå som vanligt, säger Bergh. |
Citat:
Expressen: - Jag joggade honom lite lätt i fredags och Ed You kändes så fin att jag beslöt mig för att starta honom trots att det blir rätt tätt. Spåret var inte roligt, men jag tycker att Ed You är så pass bra att han ska räknas trots läget. Det blir samma utrustning som när han vann Åbergs, säger Robert Bergh. |
Nu ser jag att de har ändrat i till skor bak på digitalskärmarna (hos ATG ombuden).
|
är det två veckor till sundsvall open trot? kör han med ed you så tror jag han plockar ner sanity från dödens. Men frågan är om han låter sanity fuska bort för mycket.
som provstarterna såg ut på järvsörappen så känns det givet att chanspika smedheim solan |
Citat:
|
OJOJOJ!!! Grym värmning av 2 Järvsörappen. Ser oslagbar ut!
|
Citat:
|
sundsvall open trot går först om tre veckor. det talar väl för att berghan kör rejält för vinst. tycker sanity går bäst i ryggar i hårt tempo. då har han alltid en speed kvar. att han har skalle att hålla undan för en hårt pressande ed you det tror jag inte
|