![]() |
ge mig en skräll i nästa please
|
Citat:
|
Hoppas Norberg leder runt om i fjärde :-)
|
Citat:
|
Klanke ryggar ditt förslag, testade DD 4-11
500ggr :) |
Vilken besvikelse på Victory Streamline... platsoddset var ju så fint!:cry:
|
2 AMIRAL VON BENTZ och Ulf Ohlsson i nästa tack !
Vore kul att vara kvar med 5 streck i sista, och ha lite hopp i alla fall :moneybag: |
P.U i nästa vore bra så inte favoriten vinner nästa...
har bara 2-3 och sen spik 2 kvar på sex rätt men blir ju definitivt inga stora pengar alls då... |
Jag har en 1% och en 2% i sista om jag är nu är kvar tills dess
|
Citat:
|
DD 2-5 8 x insats
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-08-07 Bana: Boden Spelform: Dagens Dubbel, omg. 436 Avd Ordinarie hästar 1 3 Kossu Sisu 2 2 Lexington Ås Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: |
4 Cool Hall bra plats/tvillingspel som jag ser det. Startsnabb och kanske kan få rygg på favoriten. Barfota nu och gick jämt med mer betrodda 1 näst senast.
|
Är Untersteiner mutad?!? Vafan sysslar han med????????
Torskar han pga den där korkade manövern så för jag ett utbrott. Fyfan.. |
VEM VANN ?
|
vilken spurt av P.U men hann han fram?? hoppas hoppas
|
Nebbenes Jahn har ju överkapacitet för klassen asså! Jepson väljer att stänga in sig invändigt sent i loppet... ändå växla han ner samtliga hur enkelt som helst! Bygger nog staket om galopp undviks.:clap:
Rondenkillen hade hästen rankad först som 5:e häst! Vad är det för jönsar som har hand om vissa banor? Har killen blundat när kallblodsloppen i Värmlandstrakten har körts?! Det är ju inte så att Nebbenes bara gjort ett fåtal starter, däremot att han ofta vunnit eller gått bäst i fältet när han undvikit galopp...:thumbdown: JUST NU: Untersteiner i sitt esse! |
Jag spikade 2, så troligtvis vann 3:an
|
Yes kom igen nu favoriten i sista så sitter ju dubbeln :) spik för V6 också
|
Liten bortkörning av uffe, skulle ha varit mer aktiv tidigare i sulkyn
|
H-L-E-E
|
Jag kommer aldrig i mitt liv förstå den styrningen av Peter U. Ta ledningen vika sig för en 1 procentare, sitta kvar när favoriten tar över när det bara gått 1.14. Sitta kvar när han har chans att gå ut i 3 utv med mindre än ett varv kvar, men jag hade ju han på DD och han vann loppet. Så då ska man väl bara hålla klaffen :p
|
Storm Cloud nu på Romme vore kul! Trio å allt!
Redigering: Bläh! Defensivt, krångel och övrigt skit med Jansson utanför som instängd... sen attack och en kloss med Micke J i jollen som står i vägen som en bergvägg... Ny framstöt som "brutalsist" i början av sista sväng och går storstilat... ...Nästa Gång ska jag hämta ut! |
Tyckte att platsoddset blev lite dåligt på COOL HALL?
|
Citat:
|
Citat:
Ganska saftigt spann i oddset där, man hoppas ju på minst 3 gånger pengarna där. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Går inte spela platsspel på ATGn mer eller mindre, spannen är ju fan enorma emellanåt. Hur i hela friden ska man veta att oddset man får är spelbart? Nej det går ju inte.
|
Max de Luxe har 0-2 mot Lexington Ås och 2-0 mot Ceasar De Veluwe.
Har mest startat på medel och med Lexington Ås i spets kan det blir tufft. Men gillar hästen och går ändå på MDL. |
Kom igen nu Tillman eller Olofsson. Visa klassen!
|
Citat:
Skållad råtta sa Bill... Även idag sa Bull! Nästa gång testar jag igen!:) |
no offense, men varför lirar ni vp hos Atg ?
Jag själv lirade lite plats på miro sisu i fjärde, fick 8.25 hos unibet. Atg orkade ge 3.50 |
Citat:
|
Citat:
|
Passar Chuck Liddell, där fanns det kräm kvar...
|
Vem vann sista?
|
Citat:
|
Snälla säg att olofsson får segern!
Jajjumensan! Vilket jävla flyt med 2 nosar och friad. |