![]() |
Citat:
Hur snabb ut är Charrua? |
Citat:
|
Magic tonight måste ha en toppchans...support justice ska köras defensivt och när man väl börjar köra i loppet så är magic tonight i mål redan. Tyckte den gick kanonbra med skor senast, och nu när det blir bfro och man vet att han sitter i spets så är det bara att spika :)
|
Citat:
|
Båse Dakota Chip och Wannacmyguns kan öppna.
Skull W ta sig förbi släpper han garanterat, och jag tror inte att D kan ta sig förbi. Mitt tips är att Charrua håller spets, men det är inte helt säkert. Citat:
|
Självklart.
Hoppas alla som kan tar sig dit. Citat:
|
Citat:
|
Tror ni det blir fin bana ikväll?
Tänkte om hästarna kan gå barfota eller blir tvungna att gå med skor. Känns som att många favoriter är helt klart missgynnade av att gå med skor :) |
Citat:
|
Citat:
Sen gällande Support Justice så säger Geir så här enligt Aftonbladet : Har du någon taktik på förhand? Han har ofta körts fram i dödens och manglat ledaren. Är det aktuellt igen? Citat:
|
Tror inte den tar sig förbi, men även om den gör det släpper Örjan.
Han har spikat Charrua i Expressen. Citat:
|
Citat:
|
Jag tycker Youana hade lite kvar senast när hon flög.
Erik jobbade hårt på henne, och hon hoppar direkt hon börjar få upp farten. Därför syns det inte riktigt att det fanns lite kvar, tycker att 5% är intressant. Hon har en grymt bra startrygg, och får hon en fin resa i 2/3e ut kanske hon kan överraska. Skor runt om på Youana enligt Expressen. Drar genast ner förhoppningarna :-( |
Citat:
Hoppet är det sista som överger oss väderkvarnsjägare... :rolleyes: Såg att Quarrel går ut igen i V4:4 med Jansson upp. Visserligen hårdare emot men man borde kunna få ett fint platsodds på den. |
Beer summit håller leding, pressas av magic, släpper.
Support har laddats och sitter nu frivilligt eller ofrivilligt i dödens. HELVETE tänker Magic, BBS som sparat sin startspeed sveper upp och tar över täten? Oklara besked och ändrade upplägg på alla kanter bäddar för en jävla körning. Vinnare Stelton eller Thai? |