![]() |
Den får ingen pangstart, den är inte snabb ut.
Om Örjan kommer till spets släpper han knappast, men han kommer bara dit om Uffe släpper, vilket jag tror han gör. Citat:
|
Citat:
|
Någon som har Vi Tippas senaste nytt?
|
Nahar måste ha straffspark utan målvakt idag, tycker att allt talar för vinst där.
Melanders 5 djur i det loppet har på årets 47 starter tagit 2 segrar, finns inget som säger att någon av dom ska spöa Majty Nahar idag. Charrua Forlan, lika stor favorit, men den är jag aningen osäker på. Var ju grymt fin tidigare i somras, aningen sämre senast. Ska vara favorit, men 74% är sjukt mycket. Helgardering där är ej fel. (men då brukar ju favven vinna....) Fortsätter med att ha feeling för Stelton, borde bli galet tempo och han får loppet. Legendloppet, hoppas att stickan får vinna det, men svårt att se hur det blir kört. Tycker att Prussia känns intressant också idag. |
kvällens drag Ariel Boko i avd 3 & Dance Photo avd 5
|
Enda sättet för Maciq Tonight att vinna är att smyga och därmed att Örjan släpper eller ligger kvar i andraspår. Den som kommer till ledningn kommer inte få sitta ifred. Support Justcie kommer mangla sönder ledaren, vad än kusken säger...
Megarysare i Standout om tempot blir så högt som jag tror det blir, runt 1.10.5-1.11 på varvet och Campell i Ufovagn smyger med i fjärde ytter... Oj, oj o, kan smälla till ahlvvarvet kavar då. Tänk en amerikanare i Ufo-vagn, inget ont om melander (jo, förresten, han är en sopa såklart, hehe) och de andra som kört, men de är inte uppväxta i amerikavagn som Campell är. Nu skall väl till sannings säga att Standout är bäst med tätkänning direkt men med ljudvallens hjälp så kanske det går ändå... Min vinnare ändå Support Justice - för fasiken, har ni sett vad denne gjort på sistone???!!! |
Citat:
Fnissade just åt Melanders uttalande om Campbell. http://piclair.com/data/wv1mn.jpg /SS |
suttit och fnulat med systemet fram och tillbaka under dagen samtidigt som man jobbat och kommit fram till att jag spikar emot storfavoriten Charrua Forlan, blev chansspik på Dakota Chip istället. Enda jag har med Charrua på är på V5 systemet som också är inlämnat och klart.
första och sista loppet blir jag inte riktigt klok på så får hoppas man plockat ut rätt där helt enkelt. V75 1) 1-2-3-4-5 2) 4 Volstead 3) 1-2-7-9 4) 8 Nahar 5) 1-2-4-5-8-12 6) 5 Dakota Chip 7) 1-2-4-6-7-10-11 V5 1) 1-2-7-9 2) 8 Nahar 3) 1-2-4-5-8-12 4) 2-5 5) 2-4-6-7-10 D.D 5 Dakota chip mot 4,6 x 50kr Nu dags att fixa käk och dylikt så barnen är mätta och glada så pappa kan se travet i lugn och ro sen :) Lycka till allihopa idag :) |
Citat:
|
Citat:
Digital Ink, bästa hästen i stallet, siktat hit, försökt bygga upp hästen igen. Uppehåll på äldre häst inte lika allvarligt som på yngre (se Volstead). Bff och det hörs att det är höga förväntningar men att det är dags för hästen själv att visa att han är tillbaka. Ingen av hans andra här slår Inken eller Nahar. Wannacmyguns bäst av dom i 6:e men alla fått skitspår, rökta då även om dom duger i sin klass. |
Love You avkomman Radieux anmäld ffg bfro. Inte i någon intervju har jag läst det, utan tvärtom. Har ni snappat upp det, läst/hört innan?
|
Mitt dd drag Dakota Cip /Support Justice
|
Citat:
|
TT gör alltså ett v75 system för 4000 kr med spik på Checco i första som enda spik? måste sitta på en jävla info?
|