![]() |
Idag läggs systemet på mobilen. Kan inte annat än att betyda tur :D
Avd-1: 1, Res: 2 Avd-2: 10, Res: 4 Avd-3: 1,2,4,7,9, Res: 11 Avd-4: 1,8, Res: 5 Avd-5: 1,2,4,5,6,8,12, Res: 10 Avd-6: 2,5,6, Res: 3 Avd-7: 2,3,4,6,7,10, Res: 1 |
Citat:
Känslan är också att Nurmos inte har absolut toppform i stallet. Vad vet dom som inte övriga vet? Har den som 5-7 i min rank. |
Tar sju hästar i försat, men inte Checco. Blir svårt från spåret. Betaltjänsterna gör väl sitt bästa och hoppas få rätt så de får något att skryta med. Jag tror de torskar.
|
Citat:
"Vi hade under 1.11 sista varvet med 08-fart sista 500 och full spruta över mål - det verkligen skrek "nästa gång" om det intrycket! " Dom skriver att med bara 10 hästar i loppet och många bör söka sarg så kommer CH hamna ganska bra på det. Däremot har SS en intervju med Nurmos och där är det uppåt värre. Hästen har aldrig varit bättre än han är nu. |
Någon som hört vad det blir för balans på Britt Hudson?
|
Idag kör vi hårt!
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-08-20 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 42 Avd Ordinarie hästar 1 8 Checco Boko 2 2 Explosive de Vie 3 6 Dileva Käll 4 8 Nahar 5 4 Recation 6 5, 6 7 1, 2, 4, 7, 10 Vadet gäller startnummer 10 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 5,00 kr |
Citat:
http://piclair.com/data/60tzg.jpg NU är klockan efter tre och jag gissar att det som anmäls kommer gälla, inget anmält ännu. |
Citat:
TT's spik suger men absolut värst är hela Spelarservice "löpsedel"! Herregud det är i princip mina avslag rätt ut!! |
Citat:
Men från det läget med den kusken kan jag aldrig spika |
Nu blev det ändrat till skor på Nahar.
|
Citat:
Nära förra året, jag hoppades på samma då. |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-08-20 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 42 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 5, 6, 9 (2) 2 4 Volstead (1) 3 4, 11 (9) 4 1 Digital Ink (8) 5 1, 2, 5, 12 (6) 6 2, 5 (3) 7 4 Support Justice* (2) Vadet gäller startnummer 64 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 32,00 kr Kvittonummer: 4F0E Skor på Nahar till över 70%, nej tack från det spåret. Digital Ink stod väl i typ 4 gånger i elitloppsfinalen? Kan smälla till nu! Magic Tonight har Jens nämnt, inge bra statistik på 2140 och andraspåret är kass i storlopp. Otroligt sällan det vinns gulddivisioner och storlopp därifrån konstigt nog. Tror det blir en standardomgång med 2 favoriter och 2 skrällar, gäller bara att hitta vilket lopp det skräller i och vilket som favoritvinns :) |
Youana trots att hon går med skor tycker jag är riktigt intressant.. tror toppformen närmar sig och här lär det bli tryck på grejorna! Mycket tidig för mig!
|
Citat:
Men du får 50 sharps för din vackra avatar! Chimay Blå - det mörka, fylliga munkölet från Belgien är min absoluta öl-favorit, Det och Aechte Schlenkerla Rauchbier från tyskland :p:p:p :clap::clap::clap: |