![]() |
Citat:
Nahar gick väl med skor senast? ska digital Ink ta ner Nahar från dödens? |
Citat:
|
Otroligt vilket genomslag Spelarservice har trots usel form! NU börjar folk till och med spika Digital Ink!?
Hästen kördes ihjäl i Elitloppet och har varit medioker sedan dess. Nahar vinner med eller utan skor och hur loppet än blir kört! Om inte Bergh lirat emot.... |
Citat:
|
Citat:
men jag är inne på samma linje som dig! Tror helt enkelt att Inken blev lite knäckt av de tuffa loppen i elitloppet.. han borde få sig en rejäl paus! |
Vad har "Spelvärde" för tankar ikväll ?
|
gillar utsikterna för 1 perfect power - vinnarspel.
känns befriande förresten att inte ens glutta på betalsidornas tips.. lurt på dd men instinkten säger 4-5 mot 2-4 |
Nahar överlägsen med 75% form, skor runt om och halsinfektion, samt punktering på båda hjulen och en blind kusk...
Bara att spika och gå vidare... Mina susare: Dewey Luves Britt, Kinncannon Hannover och Standout, Als Winnersmede... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Alltså det är klart Nahar har bäst vinstchans i loppet. Mitt problem är att han inte ska ha 75% av insatserna på sig från det spåret när han möter Digital Ink. Alla vet vad den kan i sina bästa stunder och senast gick den med skor runt om. Stefan Melander tar väl inte ut och fortsätter plåga hästen om han inte tror på vinstchans. Värt att notera är att efter elitloppet har dessa två mötts två gånger och det har varit jämnspelat båda gångerna. Därifrån till 75% mot 12% är väldigt långt speciellt med tanke på Nahars spår och att han går med skor. Vem tror att han hade vunnit elitloppet även med skor på? |
Citat:
|
1,2,4,6
10 7,11 3,5,8 1,2,4,6 2,6 2,4,7 Så får det bli 288:00 som vanligt! Lycka till! |
Skor på Britt Hudson enligt ATG...
|
Citat:
|