![]() |
V86 Onsdag 27/8 Åby
Kanske ute i tidigaste laget :innocent: Men tänkte börja spåna lite redan nu, ska ner till Åby och se live på onsdag.
Hur ser ni på startlistan? Öppet, chans till bra utdelning? Bästa spik? :) Och by the way, vad tycker ni om nya starttiden på onsdagar 20.30? |
Tidigt? Listorna kom ut i torsdags! 8 lopp att gå igenom så det finns ingen tid att spilla :cheers:
|
Citat:
|
Hit me with some feedback!? ;)
|
Örjan har bra uppsittningar i Othello(utmanar Digital Frame!) och i sista med sjuan.
|
Citat:
6,10 5,6 11 5 4,10 3 3,4,10 1,2,3,4,5,6,7,11 PS jag har ett 288:00 klart till Bergsåker på lördag också DS :whistling: |
Har du personligen gynnats av att lämna så tidigt eller vad är anledningen? Tänker att du har plockat bort hästar i sista sekund som vunnit och därmed börjat en ny taktik? För annars kan det inte vara optimalt att lämna så tidigt.
|
Citat:
|
Citat:
En strykning på fel ställe och omgången kan te sig helt annorlunda så bara dumt med tidig inlämning.. |
Citat:
|
Det är jävligt korkat att ha en inlämnad kupong till V86 när man ska kasta kasserade bongar..skönt att ingen reagerar längre när ngn rotar i papperskorgar :drunk:
|
Fan va lite snack de e om v86an, e de så ointressant omgång? Nån som kan lösa snoken, andra betaltips? Hittar nada på betalspelstråden?:)
|
Jag kör på detta i morgon:
10 Eketorpets Tess 2, 5 11 Juniata Hanover 5 Digital Frame 4, 5, 7, 8, 10 1, 3, 4, 7 3, 4, 6, 7, 9 1 Curtsy Hanover 200 rader, 50 kr |
Solvalla / Åby 19 20140827 V86
Avd-1: 2,6, Res: 10 9 Avd-2: 1,2,7, Res: 5 3 Avd-3: 11 Avd-4: 5, Res: 9 Avd-5: 4,10 Avd-6: 1,3,5, Res: 7 Avd-7: 4,8,10,11, Res: 3 1 Avd-8: 1,4,6,7,10,11, Res: 12 System: 1 864 rader * 1 * 0,25 = 216 kr Avd1 frågan man ställer sig är om Eketorps tess klarar gå iväg, var ju ett bra tag sedan hon startade med volt. Tycker att nr 6 står på tur för att vinna och i spets finns chansen. nr 2 ser jag som motdraget då jag tror den sitter i rygg på nr 6 och får chansen till slut... Avd2: Nato dream får tipset men loppet är öppet försöker lösa det på tre streck. Avd3: Johan har jättechans att vinna! Avd4: Digital frame har blommat ut.. Avd5: Thomas är het på gröten och skall passas. Avd6: En vass trio gör upp om segern. Avd7: Öppet! Kebjekajse och Codbreaker är två speldrag som ger fina slantar på DD... Avd8: Svårigheterna fortsätter... kör dock enbart med Curtsy Hanover (namnet) som ensam utgång på DD. DD1. 4-10 DD2. 1 Curtsy Hanover * 150 |
Börjar loppkoll bakifrån som vanligt - dvs fokus på DD-loppen i första hand.
Kan gott tänka mig hänga upp DD:n på eminente Johnny Takter med 3 Big Bill Bac Den vinstsugne valacken är snabb ut och kan mycket väl dirigera detta från start ända in i kaklet. Nåväl - någon här skrev "Johnny takter är travets absolut största tomte... Han är aldrig påläst, han har absolut nollkoll i intervjuer och han kör som ett fyllo.." Hmm.. isf känner man igen sig en smula - tänker på det där med tomte - att undvika vara påläst - med nollkoll - och gärna spela med ett par 10.2:or innanför västen.... ;) Det blir nog bra.... http://www.clicksmilies.com/s1106/na...smiley-014.gif /Fast nu vart man lite påläst likt förbenat... menar blir det körning mellan 1 och 3 i DD1 gynnas ju 7 och 9 kraftigt., Här får man nog grunna lite mer.../ |