![]() |
V4 ÅBY
Spik 4 Dawning Dream i 3e avdelningen. vann med ca 100 meter i kvalet...
|
Citat:
Jag hoppar över v4an idag... |
1 2 3 4 10
3 5 9 4 1 12 (Får hoppas på att Veijo och Dalborg inte kommer överens om spets...) Lycka till! |
1) 2,3,4,10,11
2) Spik 5 3) Spik 4 4) 1,2,3,5,6,12 |
Kollade igenom startlistan lite fort bara medans jag sitter o pluggar. Bugatti S.L. ser väldigt intressant ut till 4%. Står fartmässigt bra inne i loppet och är osynad barfota runt om. Inte direkt klockren i travet allmänt och senast var det väldigt rulligt men till 4% har man råd att chansa lite.
Förutom ett möjligt vinnarspel eller LD-spel så avstår jag annars. Helt opåläst. |
Peter låter nöjd iallfall med sin kloster i ld1...
1-5 om man vill ha ett lås i v4-4. nr 10 är en outsider men får kanske svårt på Åby!? Hoppar omgången idag.. Passa moneyponney face som det surras lite idag om.. avd1. Adamo kanske kan skrälla nu? bra i grunden, A 11-4-7 |
Såg ut som att Ingves var totalt ointressad av att vinna.
|
Citat:
|
Kan man få en liten rensare i V4-4 tro?
|
Fel rensare blev det!
|
Citat:
Tack :cheers: |
Alltid intressant när Veijo drar skorna för första gången (Optimistic Face), men det går inte att spela en häst som galopperat i samltiga fyra starter i karriären från spår fyra i volten till 2 gånger pengarna. Är troligen överlägsen felfri men oddset är inte tillräckligt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Finns det någon sida som visar när en häst blivit opererad till valack? Tänkte på Major Vacation nu som skrällde till 17 ggr fläsket efter att ha gått felfritt - felat 9 starter i rad före detta... Eller, är det travmedia som gäller, dvs. lyssna och läsa på intervjuer och hemsidor...?
|