![]() |
Citat:
|
Citat:
KAN, var nyckelordet här - mycket löjlig diskning då det INTE har någon synlig påverkan på loppets utgång och resultat... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Spekulationer - bättre att gå på vad ögat ser... |
SÅÅÅ
|
Citat:
Jo, men du ser vad jag plockat ut för ord och vad detta ord lyder - KAN, inte "skall"! Jaja, strunt samma denna gång, då det inte involverade mig, för en gång skull. Men, jag tyckte det då det var konstigt... :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Kan bli en del även på sexor idag som det ser ut, in med en storfavorit nu och sen Redéns spårvinnare (varför är den inte överstreckad som den alltid brukar vara?)! |
Och Haugstad släpper ut Jakobsson. Det bara haglar 5-stjärniga kuskinsatser..
4,8 mot 1,3,11 kvar. Torskar vi 8 rätt på den där senila gubbjäveln från norge så blir jag fan vansinnig. |
Citat:
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-10-01 Bana: Solvalla / Bergsåker Spelform: Dagens Dubbel, omg. 546 Avd Ordinarie hästar 1 3, 5, 6 2 6, 8 Vadet gäller startnummer 6 x 100,00 kr Totalt: 600,00 kr Kvittonummer: C7CA 9145 06A6 9301 |
Undra om han sitter och garvar arslet av sig på stallbacken nu när han vet att han kört över de som spelat. Säkert ett spel eller 2 bakom som satt också... Flinade efter målgång gjorde han iaf trots att han måste vara säker på att han blir diskad...
|
DD:
8 5, 6, 11 x200 |