Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   www.atg.se byggs om! (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/21829-www-atg-se-byggs-om/)

Migge 2014-10-07 13:11

www.atg.se byggs om!
 
https://www.atg.se/#/department.atg.atgse2.channel.ws/

Läs mer under fliken "blogg".

Rickart 2014-10-07 14:39

I somras sa dom lansering "senare i år". Så vi får väl se...

Rickart 2015-01-15 18:52

Någon som vet något nytt om detta? Tycker det går så sjukt segt, så mycket man vill ska bli bättre...

Migge 2015-01-15 18:56

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 399145)
Någon som vet något nytt om detta? Tycker det går så sjukt segt, så mycket man vill ska bli bättre...

1 mars är det officiell premiär av nya atg.se samt att filinlämning ska vara tillgängligt för V75 Tillsammans under kvartal 1...

Rickart 2015-01-15 19:07

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 399153)
1 mars är det officiell premiär av nya atg.se samt att filinlämning ska vara tillgängligt för V75 Tillsammans under kvartal 1...

Åh, ett datum! Spännande! och filinlämning för atg tillsamans... ÄNTLIGEN! ÅÅÅHHH!!!!

Manprinsen 2015-01-16 00:15

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 399163)
Åh, ett datum! Spännande! och filinlämning för atg tillsamans... ÄNTLIGEN! ÅÅÅHHH!!!!

Lär ju döda utdelningen slutgiltigt när varenda kommunbolag kan börja lira jokersystem på sina andelsspel.

God natt säger jag...

putte64 2015-01-16 00:44

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 399153)
1 mars är det officiell premiär av nya atg.se samt att filinlämning ska vara tillgängligt för V75 Tillsammans under kvartal 1...

Man har aviserat förseningar.

Migge 2015-01-16 05:30

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 399248)
Man har aviserat förseningar.

Baserat på vilka uppgifter? Jag var i kontakt med ATG i veckan & då fanns det inga uppgifter om förseningar utan aktuell tidsplan för nya atg.se & V75 Tillsammans var i högsta grad aktuella...

Viroid 2015-01-16 05:42

Jag hörde av ATG-representanter på Twitter att det knappast skulle bli någon publik beta under första kvartalet. Men de jobbar med det i alla fall, och arbetet går framåt.

putte64 2015-01-16 05:48

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 399250)
Baserat på vilka uppgifter? Jag var i kontakt med ATG i veckan & då fanns det inga uppgifter om förseningar utan aktuell tidsplan för nya atg.se & V75 Tillsammans var i högsta grad aktuella...

En projektmedlems twitterkonto.
Officiellt har man säkert samma deadline, men den kommer ändra sig.
Vill inte hänga ut någon här om informationen inte är sanktionerad av ledningen.

putte64 2015-01-16 05:55

Citat:

Ursprungligen postat av Viroid (Inlägg 399251)
Jag hörde av ATG-representanter på Twitter att det knappast skulle bli någon publik beta under första kvartalet. Men de jobbar med det i alla fall, och arbetet går framåt.

Exakt, och för de som inte vet är en beta inte något som alla kan köra utan en tidig version som släpps för test i en begränsad användargrupp.
Med mina 25 års erfarenhet av programvaruutveckling blir jag förvånad om nya atg finns tillgänglig före Q3.

Rickart 2015-01-16 09:49

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 399246)
Lär ju döda utdelningen slutgiltigt när varenda kommunbolag kan börja lira jokersystem på sina andelsspel.

God natt säger jag...

Knappt någon som kan reducera så det blir bra för oss "proffs".

Rickart 2015-01-16 09:51

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 399253)
Exakt, och för de som inte vet är en beta inte något som alla kan köra utan en tidig version som släpps för test i en begränsad användargrupp.
Med mina 25 års erfarenhet av programvaruutveckling blir jag förvånad om nya atg finns tillgänglig före Q3.

Jag vet inte, men det känns så väldigt väntat. Halva ATG har nog tom svårt att förstå vad detta cyberrymden ska vara bra för, bara för yuppiesar och dret! *sörplar kaffe och begraver huvudet i guiden*

Viroid 2015-01-16 14:06

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 399246)
Lär ju döda utdelningen slutgiltigt när varenda kommunbolag kan börja lira jokersystem på sina andelsspel.

God natt säger jag...

Näe, det blir helt tvärtom tror jag. När alla självutnämnda reduceringsninjor skall börja trolla ned en megastor ram på 250.000 rader till de få rader man har råd att lämna in så kommer det att bli så mycket tok att jag tror det blir bättre spelvärde.

incitatus 2015-01-16 18:05

visst jag längtar efter ett nytt ATG , men vadå det funkar väl ganska OK nu, man blir lätt bortskämd, vi som varit med ett tag minns fredagsem på posten för att skicka in sin rad, det gick det också Ibland åkte man till direktspelslokal, flera 100 satt där för att lyssna på loppreferat och spela , OBS inga bilder ljud endast ljud !!!

Hellre ett klart nytt ATG än en massa buggar - saker som saknas etc



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved