![]() |
Citat:
|
Citat:
|
inte lätt idag men jag testar en liten rad..
avd1. 5-12 avd2. 1-6-7-9 avd3. 1 Romania ans avd4. 1-5-7-13 avd5. 1 Willmore trot avd6. 1-6 = 64 kr DD1. 1 DD2, 1.6 * 50 |
Åh jävlar Gyllaren. Tyvärr fattas ett lopp men vinner dina på lördag blir du garanterat ensam:p
Sorry men finns ju en tråd för v64 också. Behöver skrivas på V75 sida. |
Dags för Harry Haythrow i V75 3! Lycka till!
|
Citat:
|
Citat:
|
Svårt att bena ut..
Blev till slut så här... Spik: Standout Utgångar Klöver all over avd1 och Tunika i avd4 Låset i avd6: 1-2-5-11 Draget: nr 6 i avd2 God tur! |
V75-4 Tvåårsloppet
Tvååringarnas form växlar snabbt. Oerfarenhet ger mycket galopper. Tomas Malmqvist står som tränare för 5 av de 12 startande. Björn G och Erik har växelkört flera av de startande. De kör favoriterna 4 Tunika och 9 Facile Boko. Båda är ett måste på kupongen. Men jag studerade noga den något valpige 12 Sucre på Åby. Den streckas till 7 % just nu. Här har vi vinnaren. |
Streckvärda enligt Unibet (Bara 5 mille i omsättning):
- Gigant Proud, Carpenter On Tout, Klöver All Over, - Imset, Adams Pace, Rub It Out, Sobel Jocke, - Fawkes, Harry Haythrow, Nothing But Class, Sanity, - Facile Boko, Sucre, - Rigatoni, Felicia VE, - Mind Your Face, Zonguldak, Yamani Hornline, Coldtown, - Underpaid Hanover, Royal Fighter, Time Machine. 5e och 7e ser ut att bli ganska jämnstreckade, så de är med tvekan streckvärda ... |
Putte! Du som brukar ha koll på vilka som tar spets, vad tror du om denna lista?
avd1: KLÖVER ALL OVER avd2: SOBEL JOCKE avd3: CHAPEAU avd4: STEEL MUSCLE (släpp till NASSAU) avd5: BLUE STAR MIRACLE (släpp till TUNIKA) avd6: ZONGULDAK avd7: FOOD MONEY |
Vi kan väl börja med de som absolut inte tar ledningen:
- Chapeu, - Blue Star Miracle, - Zonguldak. Edit: Sobel Jocke ska köras på säkerhet, då tar den inte spets från början i alla fall. Citat:
|
Klöver tar inte en längd på Pat Poker väl?
|
Citat:
Sedan är VSW också snabb ut. EDit: Men jag lutar åt att han tar sig förbi ... |
spikar som vanligt food money på dd
|