![]() |
Citat:
|
Citat:
för övrigt: kunde inte håkan k persson hitta nån kusk som har lite längre att resa än petter lundberg:) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Som vanligt letar man nu efter morgondagens spikar.
V75-3 6 Västerboonthenews skrek jag mig hes på senast, när han inte var favorit. Han blir min första spik. V75-6 2 Red Rapide blir min andra spik. Spikarna ger möjlighet i mitt 1500 kronorssystem att gardera och få med ett par skrällar. :sweatdrop: |
Citat:
Det kanske är just för att han är så välinformerad och inte kommer med en massa överraskningar han är så bra?:innocent:Och vinner i längden.:moneybag: |
Citat:
|
Här kommer några roliga rader
av 1 < 1,2,3,4,9 av 2< 1,2,3,4,7 av 3 3,4,7 av 4 < spik 1 av 5 <spik 7 av 6 < alla av 7 < spik 1 |
Kompisen var på Jägers idag och pratade då med Joakim Lövgren
som sa att han trodde riktigt mycket på Hobard men sa samtidigt att det var ingen spik men hans bästa chans.. Och själv har jag ej med Hobard. ;) 1: 1,2,9,10 2: 9 3: 3,4,7 4: 5 5: 1 6: 1,2,8,11 7: 1,2,7,8 |
Fel forum, så jag tar bort inlägget.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Någon som har koll på vilken kuse det är som startar med jänkarvagn för första gången i avdelning 2 imorgon? Spelvärde haussar som toppdrag.
Jag börjar bli mer och mer inne på att spika Paduca Dream då drevet går emot och säger att den blir fast invändigt. Spetsar säkert imorgon så står man där... :) |
Det enda jag hittat är att 12:an går med ghost-vagn första gången, har gått med jänkarvagn en gång förut. Den alla speltjänster haussar är väl annars nr 7 med Takter, Ögat spikar t o m
|
7an blir väl veckans haussning. Skriver in den på listan bland totalt chanslösa;)
|
Om man är intresserad så finns det lite mer tips från mer eller mindre kända travprofiler att läsa här:
[URL="http://www.maharajah.se/page.php?pageid=12&sida=44"] |
Nyfiken på norska hästen i långloppet. Inte blir man klokare av att TT rankar som 2a och ögat sist.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Någon är skrev att Lady Montecristo var chanslös.. Jag gillade henne redan innan Roxy ströks, nu älskar jag henne.. Sen om jag spikar, det vet jag i morgon. :) |
Citat:
vad tror du om luddes i sista, vågar man spika den? |
Citat:
Hur Sören förvaltat tusenlappen vecka efter vecka sedan 90-talet måste väl en travkännare som du Nicklas känna väl till. Han sätter sin vinnare betydligt oftare än andra. Imorgon är hans vinnare Red Rapide. Självklart har han haft ett ordentligt snack med Flemming. Har du någon travjournalist, som är bevisat duktigare än Sören Englund i längden? |
Citat:
Helt klart imponerande! :claps: |
Citat:
|
ss, tt o snoken spikar Augustus F i första, den som tror på kusen ska nog snegla åt bet365:s 3,50 som vinnare, gissar att den inte ger det imorgon...
|
unibet har 2,90 o expekt2,65...men som sagt, bara för den som tror på den;)
|
Citat:
Red Rapide gick 09.5 sista 800m i 4:e spår senast. Hästen är snabb ut och Flemming kommer att sitta perfekt till direkt. Jag tror övriga kommer köra loppet helt i halsen på Flemming. Står allting rätt till med balanser osv så bygger jag mina system runt honom i morgon. :) |
Citat:
Björn Goop haussar honom i Björnkollen. Erik i jollen gör att jag streckar även denna 3 %-are. |
Citat:
|
Citat:
|
Klart!:drunk:
1) 1 2) 1 2 3 4 7 9 3) 7 4) 5 8 9 10 11 5) 1 15 6) 1 2 3 5 6 8 9 11 7) 2 6 8 10 |
3 Echo Girl ska gå med jänkarvagn.....
|
|
|
Citat:
|
Hur blir banan?
11 grader. 5 m/sekund från sydväst. Grått och lite regnskvimp. Blir banan hård som betong? Vad säger ni skåningar? |