![]() |
Citat:
|
Lasken Palema är monsterklar spik imorgon!
Stallet i form. Superlativ om spetschans och vinstchans! Sånt värde! Fattar inte att den ej är mer anlitad och betrodd? S.O.S!!! 22%!!? Folk är inte bara fulla! DYNGRAKA! |
Time Machine "allas" spik imorgon!
Perfekt! Tar samtliga! Tror det skräller utav helvete här! Banan fäller "maskinen" om utlovad nederbörd faller... |
Citat:
|
Funderar över mina spikar.
Oasis Bi hävdar sig hela tiden i eliten. Skall åter till Paris och kuta ihop ett par miljoner på Vincennes. Han blir nog en spik. Dencos Nemo Kilab blir nog den andra. Men jag gillar inte, att han inte kunde svara stoet Silver Annie på Åby senast. Kanske tar rygg på doob med Lasken Palema. 13 timmar kvar. |
Citat:
|
Westolm fav
Citat:
|
Citat:
|
|
L'Heretier tycker jag borde vara favorit. Har fin form, kan vara dags för den nu.
|
Kör de utanför Oasis Bi kan den inte ta ledningen. TZ har några, så varför inte göra så och bädda för inken ? Inte lätt stå emot TZ maffian!
|
Ritmo Di Poggio tror jag inte kan spetsa = sårbar favorit. Gardering given, Lasken min första häst.
|
Spik på 4 L'HERITIER i V75 7. Lycka till!
|
Mycket snack om Lasken (inte så konstigt egentligen med 32 i seger%) men hur bedömer ni Rickards form och möjligheter? Han har härliga 3% segrar så här långt detta år....
|
Allt handlar om han får spets eller inte.
Bommar han den går det knappast... Citat:
|