Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v65 Åby Fredag 31/10 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22030-v65-aby-fredag-31-10-a/)

sirlarsson 2014-10-31 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380415)
Haha jo, men varför slösa pengar i onödan? Ge mig en bra förklaring till att göra det. Är inte så viktigt att se deras tips, men jag gör det bara för att jag kan. :)

Det var mest på skoj, just därav smileyn :) Men klart du ska använda det om det är gratis, bara en påminnelse att på seriösa spelforum så slänger man ogärna upp saker i efterhand. På rekatochklart bryr sig ingen men här finns en oskriven regel att man postar sina bongar innan eller inte alls.

Gidde_Palema 2014-10-31 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 380416)
Du vill alltså bara snika till dig av andras inköpta betaltips men inte erbjuda något tillbaks till forumet som ett tack trots att du säger att du är sjukligt insatt i travet?!

Jag lever på detta, det är mitt jobb.

AndyMart 2014-10-31 15:54

Egoister torskar ändå alltid i längden, oavsett om det gäller spel eller livsstil.

Sluta slösa tid på pajasen, han kommer ändå inte med något vettigt.

Gidde_Palema 2014-10-31 15:54

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380419)
Det var mest på skoj, just därav smileyn :) Men klart du ska använda det om det är gratis, bara en påminnelse att på seriösa spelforum så slänger man ogärna upp saker i efterhand. På rekatochklart bryr sig ingen men här finns en oskriven regel att man postar sina bongar innan eller inte alls.

Haha ja jag har märkt det, lite märkligt beteende enligt mig, men så är det bevisligen. :)

Voltstart 2014-10-31 15:54

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 380388)
Vill man hålla idee`r för sig själv bör man överhuvudtaget inte skriva på ett forum om man nu inte enbart gör det för att man har liten kuk och söker bekräftelse. Vore kul att se ett inlägg om hästar,inte enbart en bong som har vinst eller stor chans på vinst. Dessa kan man visa i skryt och ryggdunkartråden.
Nu vet jag ju inte vem du är och du kanske har börjat spelat större och har lite mer kött på benen än vad du hade för ett år sedan när du faktiskt var lite aktiv och skrev lite om vad du trodde och tänkte. Lite mera sådant tack.
Tycker självklart att det är kul att du vinner. Antar att det står Värmland på Atg igen. Bara att gratulera.:hattenav:

Var hittar jag sådan info? Att vinster har utbetalts till exempelvis Värmland? Nyfiken...

Gidde_Palema 2014-10-31 15:55

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 380421)
Egoister torskar ändå alltid i längden, oavsett om det gäller spel eller livsstil.

Sluta slösa tid på pajasen, han kommer ändå inte med något vettigt.

Förklara för mig hur du kan "veta" att jag är en egoist. Finns ingen i min bekantskapskrets som tycker att jag är det.

Jag har självförtroende när det gäller trav för jag jobbar stenhårt och tror på mig själv.

sirlarsson 2014-10-31 15:55

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380422)
Haha ja jag har märkt det, lite märkligt beteende enligt mig, men så är det bevisligen. :)

Vad ger det forumet att du postar i efterhand? Det ger absolut inget till någon förutom ditt ego. Nu kanske du förstår? :)

Gidde_Palema 2014-10-31 15:56

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 380423)
Var hittar jag sådan info? Att vinster har utbetalts till exempelvis Värmland? Nyfiken...

Haha kul att du tror att jag fejkar vinsten. Spelatrav.se kan man hämta vinstlistorna, jag bor i Värmland och insatsen var över 2000 kr, så kan du ju kika där om du hittar något som stämmer överens med det. :)

Kyodai 2014-10-31 15:57

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 380367)
FY FAN JAG SPYR PÅ MIG SJÄLV!!!!!!

Gör inte det...

Trav skall ju vara kul...

Glädjeämne i livet... :thumbup:

Gidde_Palema 2014-10-31 15:57

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380425)
Vad ger det forumet att du postar i efterhand? Det ger absolut inget till någon förutom ditt ego. Nu kanske du förstår? :)

Som jag tidigare nämnt så ville folk i en annan tråd ha bevis på att jag kan tippa trav, därav att jag postade vinsten. :)

Voltstart 2014-10-31 15:57

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380426)
Haha kul att du tror att jag fejkar vinsten. Spelatrav.se kan man hämta vinstlistorna, jag bor i Värmland och insatsen var över 2000 kr, så kan du ju kika där om du hittar något som stämmer överens med det. :)

Du saknar f-n i mig allt vett! Jösses!:gun_bandana:

Gidde_Palema 2014-10-31 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 380430)
Du saknar f-n i mig allt vett! Jösses!:gun_bandana:

Va? Jag talade ju bara om var du hittar vinstlistan? :S Nu förstår jag inte riktigt..

Gidde_Palema 2014-10-31 16:00

Citat:

Ursprungligen postat av Kyodai (Inlägg 380428)
Gör inte det...

Trav skall ju vara kul...

Glädjeämne i livet... :thumbup:

Precis, så är det! :)

sirlarsson 2014-10-31 16:01

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 380429)
Som jag tidigare nämnt så ville folk i en annan tråd ha bevis på att jag kan tippa trav, därav att jag postade vinsten. :)

Bevisa att man kan tippa trav gör man med att bidra med tankar och åsikter, inte att posta efterhandare. Du kommer aldrig bli respekterad här med efterhandare. Frågan är bara varför du vill bevisa att du kan trav då du enbart är här för gratis betaltips? Jag hade bara hållt tyst om jag var du, eftersom du ändå inte bryr dig om andras tankar här på forumet.

Får det inte riktigt att gå ihop.

Gidde_Palema 2014-10-31 16:03

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 380434)
Bevisa att man kan tippa trav gör man med att bidra med tankar och åsikter, inte att posta efterhandare. Du kommer aldrig bli respekterad här med efterhandare. Frågan är bara varför du vill bevisa att du kan trav då du enbart är här för gratis betaltips? Jag hade bara hållt tyst om jag var du, eftersom du ändå inte bryr dig om andras tankar här på forumet.

Får det inte riktigt att gå ihop.

Läs tråden där jag söker någon att bolla idèer med, där kanske du kan hitta svaret. Jag vet inte om man vinner två vinster över en kvarts miljon samma vecka och bara har tur. Det ligger inte i mitt intresse att gneta på i flera månader med analyser för att visa att jag är duktig på trav, tänkte att det här skulle gå snabbare.