Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v75 Eskilstuna SÖNDAG 2/11 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22049-v75-eskilstuna-sondag-2-11-a/)

alle 2014-11-02 10:53

Face'em bara 30%? Hon vinner ju felfri och jag tror inte galopprisken ligger på 70%! känns som en given spik!

mijo14 2014-11-02 10:55

Citat:

Ursprungligen postat av mijo14 (Inlägg 380946)
3 bra spikar ... Charrua Forlan,Faceém och Psycho!

Första tanken brukar vara väldigt rätt, så jag kör på dessa...

2 3 6 10 12
2 4 8 10 11
9
4 5 6 8
3 6 8 15
2
4

LYCKA TILL!

techtrade1 2014-11-02 11:05

Nån som har rätt rank från tt

oggeb 2014-11-02 11:07

Ska stall Norman verkligen vinna två storlopp under samma år? Jag är ytterst tveksam. Iponema i samma lopp känns otroligt mycket hetare med en äkta storloppskusk!

Oblix 2014-11-02 11:08

Någon som vet hur BERKUT BOKO skall gå? Avd2

Gidde_Palema 2014-11-02 11:14

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 381014)
Psycho förstår jag analysen på men Godiva Ås? Hur resonerar du där? Absolut en av flera men spik? Jag har annat drag där men låser med Stig Hs som vinner om träff och felfri! Springband där bak! Kanske sitter i spets e 500....

Godiva Ås är en mycket kapabel häst som har ett lopp i kroppen nu. Båth låter väldigt uppåt och han har ju lite att jämföra med, jag tror hon har toppchans idag, klart spelvärd.

Tror Lotuscherie mycket väl kan hamna på vingel från sitt läge och då blir det inte lätt.

hugotheboss 2014-11-02 11:17

Citat:

Ursprungligen postat av techtrade1 (Inlägg 381059)
Nån som har rätt rank från tt

Se post 54!

Gidde_Palema 2014-11-02 11:18

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 381034)
...o jag är lika övertygad om att Emmett Brown svarar ut;)

Inte en chans! Goop tar ledningen med Psycho.

doob 2014-11-02 11:20

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 381063)
Godiva Ås är en mycket kapabel häst som har ett lopp i kroppen nu. Båth låter väldigt uppåt och han har ju lite att jämföra med, jag tror hon har toppchans idag, klart spelvärd.

Tror Lotuscherie mycket väl kan hamna på vingel från sitt läge och då blir det inte lätt.

Lopp i kroppen? En månad förvisso men startat kontinuerligt under hösten. Båth har alltid höjt den här till skyarna utan att ha gått något och var toppad till derbystoet utan framgång så jag tror att Båth har övervärderat den här! Tuffare idag dessutom! Travtjänsten och andra får gärna gå på tränarens missbedömning, skapar bra värde på andra!

Björnland 2014-11-02 11:20

Tänk på att TT tipsen säkert kom ut innan 1:an blev struken i 5:e, nu rycker Unter skorna på sin häst också & leder runt om.

En gammal travkliche är ju att Peter är en mästare från spår 1 i volten & han har bara blivit bättre. :)

BobGuran 2014-11-02 11:22

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 381060)
Ska stall Norman verkligen vinna två storlopp under samma år? Jag är ytterst tveksam. Iponema i samma lopp känns otroligt mycket hetare med en äkta storloppskusk!

Och jag sitter och kollar på Secret Service,jämt lopp och spår 7-1 brukar väl funka på Etuna

techtrade1 2014-11-02 11:24

Citat:

Ursprungligen postat av Björne (Inlägg 381067)
Tänk på att TT tipsen säkert kom ut innan 1:an blev struken i 5:e, nu rycker Unter skorna på sin häst också & leder runt om.

En gammal travkliche är ju att Peter är en mästare från spår 1 i volten & han har bara blivit bättre. :)

Är tt verkligen korrekt?

spikpaddy 2014-11-02 11:26

Citat:

dem har inte ens rankat ettan så den måste ha varit struken när dem gjorde ranken

Gidde_Palema 2014-11-02 11:27

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 381066)
Lopp i kroppen? En månad förvisso men startat kontinuerligt under hösten. Båth har alltid höjt den här till skyarna utan att ha gått något och var toppad till derbystoet utan framgång så jag tror att Båth har övervärderat den här! Tuffare idag dessutom! Travtjänsten och andra får gärna gå på tränarens missbedömning, skapar bra värde på andra!

Ja, ett riktigt lopp i kroppen efter de där två loppen då hon inte var sig själv. Satt fast med krafter kvar i uttagningsloppet till Derbystoet. Gick bra senast men hade en omöjlig uppgift. Nu står hon på start och är garanterat med där framme direkt. Hästen har visat mycket goda kvalitéer då hon har fungerat. Får 7 ggr på Bet365 och det tackar jag för, ingen stenklar vinnare, men ett mycket spelvärt odds.

Voltstart 2014-11-02 11:28

Citat:

Det där är ju mitt bord! Peter har i åtminstone 20 års tid varit i princip oöverträffad i voltstart. Bättre har han blivit på att träna häst. Då tog sig hästen knappt till mål. Nu ökar hästarna oftast genom mål...