![]() |
Citat:
För er som är intresserade så betalar Unibet just nu 2,00 för Pietra I som vinnare. Klart överodds i mina ögon iallafall (1,65 på Bet365)! |
Gör ett försök då.
1: 10 2: 7 3: 2,4,5,7,9,10 4: 3,5,10 5: 7 6: 1,2,5,7,9 90 kr Kör hårt!:moneybag: |
Kvällens drag Boy Hornline där man rycker skorna ffg. Tror man även lägger på någon slags J-vagn. Ni som har bra koll, kika provloppet där man inte hade samma vagn som det senaste loppet man hittar i arkivet. 3 % nu och nedspelad hos UB till 7.50.
http://www.youtube.com/watch?v=QG1PX...ature=youtu.be Nr 2 ska ni kika på! |
Allvarligt talat - vad är Pietra för häst. Har den gjort 45 starter på Borgholm och tjänat 70000 kronor under flera års tävlande innan den tog färjan förra veckan till Trelleborg?
Ni måste har mer information än starten på Jägersro till spelstötoddset 25 ggr. Förklara för mig att den skall vara dagens största favorit långt mer streckad än Com Åstad? Jag kan inte spika utan bättre grund.:no: |
Citat:
|
Nu är det 4 Forastero i lopp 3 och jag måste prova åter.
Var ju en skön känsla när jag slutligen fick in den för ett tag sedan. Sedan dess är det ju idel galopper, mer eller mindre, för denna krångelhäst med tilltalande grundkapacitet. Jag gör som jag brukar och kör med utgångshäst på den och 3:an Camilla Rocket, som har gjort en räcka dugliga insatser och är lite spelad. Blir plats på båda och en liten vinnarslant upptill. Dagens höjdpunkt detta för mig!:KO: (Obs! Kategori riskabelt spel!) |
Spetsar 1:an i avd 6? Vad tror ni?
|
Citat:
|
Citat:
|
Ett för att jämna kontot:
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-11-04 Bana: Jägersro Tr Spelform: V64, omg. 207 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 1, 5, 6 2 7 Victor Crown 3 2, 5 4 5 Pietra I* 5 4 Dragon Crowe 6 7 Quarter of an Hour Vadet gäller startnummer 6 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 6,00 kr Och ett reducerat med Quartern som enda spik! Lycka till! |
Citat:
|
Mitt kvällsbidrag innan fotbollen drar igång!
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-11-04 Bana: Jägersro Tr Spelform: V64, omg. 207 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 1, 5, 7, 10, 11 2 1, 3, 5, 7 3 2, 4, 5, 7 4 5 Pietra I* 5 3, 6, 7, 10 6 7 Quarter of an Hour Vadet gäller startnummer 320 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 320,00 kr |
Det känns ju som om att avdelning III har ett säkert lås på danskarna! 2&4.
Jag köper snacket på 3,4,7 i avdelning II. Pietra I är självklar spik för mig. Det var ju löjligt överlägset senast. I sista känns 7 och 9 som klart bästa hästarna. Pilenberg snackar mycket som vanligt. 10 Deli Deli är min bedövare i omgången med en liggandes Peter i sulkyn. Spurtar oväntat bra mellan varven! Sen är det bara avd I och V kvar! |
Kan någon förklara vad Marc Elias sysslar med? Tror han på fullaste allvar att Takter kommer köra undan?
|
Förvisso har utvändigt fördel på J. Känns som invändigt och känslan är att varenda j-kla favorit ramlar undan för tillfället! Åtminstone de jag har på gaffeln. Skit!
|