![]() |
Nå, vad tror ni nu? 2 eller 4?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
hahahaha, rycker dojorna och slänger på jänkarvagn. Varför släppa? Jag spyr!!!!!!! Näst snabbaste tiden dessutom..... Men visst släpp till ett lik som är sekunden sämre bara.
Det bara haglar skumma styrningar idag. Ingen kör för vinst.. |
Citat:
|
Svårt på Axevalla! Är du med Gidde_Palema? Borde va i din smak med megasystem och Ruffino som uttalad spik...
|
Citat:
men no gutz no glory |
Min stående rad skiter sig hahah men o andra sidan det gör det ju annars oxå stående rad eller inte :)
Trio lopp 9 5,7,8,9 5,7,8,9 5,7,8,9,10 |
Skulle inte Unte köra för spets?!? :cry:
|
Jösses, vilken insats! Mumma!
|
Citat:
Jan Henriksson har alltid kört i spets med vad som helst bara den har 4 ben o såg provloppet som lades ut(sprang lite vänstertöm upploppet)tyckte nu att den såg klar ut att vinna,å då släpper karln ledningen??? Erik BUSEN Svensson för 20 år sedan o Jan henriksson idag släpper aldrig spets där i det läget( mkt. skumt ) |
Citat:
|
Kör en liten knark DD 7-2
|
ha öborna precis begripigt att det går en färja från bornholm, eller varför har de inte åkt över förr med Pietra I
|
DD) 6-2 X 200
|
Hahaha va fan sitter Goop ocg gungar hela jävla tiden för? Ticks?? 7-5 100kr Nu fotboll.
|
dd:10-7
|
Man behöver inte mer än fyra komber på DD idag, 4,6,7,11. Mest spelvärde på 4 (missvisande rad) och 11 (grym senast i spåren).
|
V3 på Axevalla känns tilltalande. De två första avdelningarna känns överkomliga på ett fåtal häst. Spik i ena, de troliga i nästa och ett gäng i sista är min teori.
6 och 8 känns skarpast i första. 3 tänker jag i andra med 2,9,11 värst emot. Kommentarer om detta? Nått matnyttigt i 3:e sedan? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-11-04 Bana: Axevalla, omg. 29 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1- 11 Cognac Sting 2- 3 Sir Chic 3- 1, 2, 3, 5, 7, 13, 14, 15 Vadet gäller startnummer 8 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 80,00 kr |
Citat:
Vem skulle du spika i 1:a respektive 2:a? |
Blev så här endast idag då jag inte har haft tid med travet.......
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-11-04 Bana: Axevalla, omg. 29 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 1, 6, 8, 9, 11 2 3, 7 3 3, 13, 14 Vadet gäller startnummer 30 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 300,00 kr |
Citat:
Tycker det är 3-4 hästar i både första och andra som det står mellan i normala fall. Har ingen spik som jag kan framhålla, spikar Joulin Song i sista jag. |
Citat:
(Jag skrev fel tidigare längre upp då jag skrev att jag framhöll 6&8. Jag menade 6&9...) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ja, snyggt Elwiz!
|
Citat:
Dens Bea var vi överens om i Fredags. Brisade undan vid vinsten innan okörd. Ruffino reagerade jag också på i debuten och självklar segerstaplare. Psycho gillar jag skarpt. Det är bara att djupdyka i mina gamla inlägg(...tror jag lanserat den här iallafall...). Var bara skeptisk till den över ett upplopp mot de bästa. På kapacitet då, ej på skalle. Stor stridsmoral! Nu kollar jag Joulin Song i näst sista starten och det är ju sånt jag registrerar på framtida skrällar... bra avslutning, går klart bäst eller lika bra som segraren. Nu om nånsin är motståndet det rätta. För mot minsta häst av värde emot tror jag aldrig på just denna. Kan vara gynnad av Axevallas långa upplopp...:KO: |
fan....den ser ju fin ut Bicker i sista.
|
Citat:
Hoppas på Joulin nu också! |
Citat:
|
Citat:
|
Stäng av Jens Laursen för all framtid, herregud, han har inte plats att gå ut mot Joulin Song och stör den till galopp.... Bedrövligt.
|
Hahaha snyggt Elwiz 3st 904ingar
|
Kul! Ser ut att bli ingen vinnare, så utdelning på 2 rätt!
Vinnaren var ju bra hos Juul en gång. Varit på en nivå de andra inte ens kan stava till. Så lätt saker kan vara i efterhand när man verkligen läser igenom historiken! Nya tag framöver! |