![]() |
Citat:
|
Citat:
5,8 i sjunde. Man skulle visst gått hårt på andrahandaren här istället för i sista, gonatt :whoco5: |
Hur fan kan man starta hästfaaan!!
|
Provade en med spikar i Solvallaloppen:
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-11-05 Bana: Solvalla / Bergsåker Spelform: V86, omg. 29 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 5 (9) 2 2 Octopus (11) 3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11 (8) 4 3 Qvintette (1) 5 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (1) 6 1 Global Republic* (11) 7 1, 8, 10, 11 (7) 8 8 Riff Kronos Vadet gäller startnummer 504 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 126,00 kr |
RAZ! Ja, ni vet min favorit. Vilken häst. Roger i all ära, men jag vill gärna se den hos Berghárn. En Love You-are med utstrålning!
V65 hjälp, tack: Avdelning I... vilka kan nåt? |
fan han sa att den e ivrrig fan varför man ljuger
|
sov-örjan....
|
Favoriten gjorde sin plikt i andra loppet. Hade det inte kommit så mycket negativt snack om Raz så hade jag singlat den också. Så där kastade jag bort några onödiga streck.
|
Halvtid och allt lugnt så här långt. Nu börjar dock svårigheterna med tre spikar i rad från svåra lägen.
|
Varför startar Melander Talk Talk för? Om han ändå ska köra 3-4 inv. med hästen kan han väl sela ut den bakom sina monsters på träningsbanan istället för att köra runt på tävlingsovalen. Fan vad trött jag blir på den mannen
|
Han är läskigt säker i jollen Johan. Behärskad och gör i princip alltid rätt avvägningar. :popcorn:
(Sedan att han kan köra liggvagn bättre än de flesta är bara en bonus). |
Citat:
|
Ingen form alls på Gjerv Prinsen efter sjukdom.
|
Där seglade man i väg på en liten våg- Svall Conrad blev för svår.
|
Citat:
|