![]() |
Citat:
Gratislir på dubbeln idag. Man kan stänga på de klart starkaste ekipagen i första 6,8,9,10. Skrällrisken är minimal med lång distans och allt. Och så kan inte Traveling Man förlora andra, spurtade finfint senast och är 100% spetsklar här. Skulle vara galopp emot då, men den här travar ju som en klocka. Pengarna tillbaka på favoritkomben, och bra plus på de andra. Lycka till på DD! |
jämnt lopp
|
Får ekipaget dubbla prissumman vid varvning av hela fältet? Eller kanske miljonbonus?
|
40 meter tillägg och vinner med 150 meter. Den var ganska klar.
|
Blir det Zlatan eller Tibbling som får guldbollen?
|
Va Bellfaks ute i ett eget lopp eller hur vare? :cheers:
|
Citat:
Kör pappaledigt på fredagarna väldigt trevligt. |
DD enligt följande
10-2.8 x200kr |
testar en liten DD
8,10 - 2,5 |
Jag kör Carlos längst ut vid sargen i första
Sedan lägger jag strecken på 2,8,9 |
DD idag blev 9-2,3
Lycka till! |
Nu jobbar vi in Traveling Man i sista!
|
Testar en liten tvilling!
Hästar: 1, 5 U-hästar: 2 Traveling Man 2 x 52,00 kr Totalt: 104,00 kr |
Bellfaks vilken häst rakt gjenom klasserna!
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2014-11-10 Bana: Färjestad Spelform: V64, omg. 211 Avd Ordinarie hästar 1 2, 3, 5, 6, 10 2 3, 5, 6, 7 3 1, 2, 9 4 12 Bellfaks 5 6, 9 6 2 Traveling Man Vadet gäller startnummer 120 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: 83C0 D1Registrerat spel Datum: Måndag 2014-11-10 Bana: Färjestad Spelform: V64, omg. 211 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 2, 3, 5, 6, 10 2 3, 5, 7 3 1, 2 4 12 Bellfaks 5 6, 9 6 2 Traveling Man Vadet gäller startnummer 60 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 60,00 kr Kvittonummer: 8DA4 7 Registrerat spel Registrerat spel Datum: Måndag 2014-11-10 Bana: Färjestad Spelform: V64, omg. 211 Avd Ordinarie hästar 1 2, 3, 5, 6, 10 2 3, 5, 7 3 1, 2 4 12 Bellfaks 5 9 On Track Piraya 6 2 Traveling Man Vadet gäller startnummer 30 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 30,00 kr Kvittonummer: A5CC 93 Blev ju bra för en småspelare som jag!! |
Citat:
|
Tackar...körde ju en V6 i alla fall!
|
Wow...Liven kasta upp målfoto oombedda! Det tar sig!
|
Citat:
|
Fick in 100 st V6:or idag :D
|
Gidde...grattis om det nu är så, men faktiskt bättre att du håller in detta...finns alldeles för många mytomaner i denna bransch, för att man ska bli betrodd med system som kommer i efterhand;)
|
Hur stort var systemet Gidde?
|
Gjorde flera olika system, flerbongar allihop med spik Bellfaks, On Track Piraya och Traveling Man. Största systemet som gick in var på 108 rader och minsta på 54 rader.
|
Förlåt, minsta var på 27 rader.
|
Glömde ju gratta dig! snyggt spelat!
|
Citat:
|
Åter igen Gidde så bidrar du inte med mer än Tjooho ho jag satte 100 system! Det skapar endast irritation och speciellt i efterhand igen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men du har all tid i världen att försvara dina inlägg? Blir du innerst inne glad av att posta i efterhand? Eller glömmer du bort dig? För det är samma åter kommande skrivande. Som sagt det gör mer skada än nytta. |
Citat:
Nej, jag blir inte glad av det, men jag blir glad av att vinna mycket pengar. Hade gärna delat med mig av att jag trodde att tre stora favoriter skulle vinna, men la allt krut på V6-loppen istället. Har delat med mig av vad jag tror flera dagar den senaste tiden, förstår inte varför det är så allvarligt att jag inte gjorde det just igår, borde väl få skriva att det gick bra ändå. |
Klart att du ska lägga upp/ut att det går in, men du gör det i fel tråd..
Istället för att skapa irritation i tråden med efterhandare, tänk på dina inlägg, då kommer du att skapa ett bättre varumärke om dig själv. |
Citat:
Efterhandare samt egna hyllningar mm görs bäst i denna tråden: https://www.sharps.se/forums/offtopic...gdunkartraden/ |
Citat:
|
Citat:
Jag för min talan, följer regler o lagar, betalar skatt vårdar mitt varumärke. Samt försöker hjälpa dig i att bli en bättre skribent på Sharps, det har inget att göra med antalet inlägg mest inkänade sharps eller pengar! Utan sunt förnuft. Man kommer längre på det. |
Citat:
|
Nu har du något att tänka på så att du kan komma längre.
|
Citat:
|