| Gidde_Palema |
2014-11-11 11:18 |
Citat:
Ursprungligen postat av Major
(Inlägg 383354)
Tydligen tillräckligt bra för att göra 100 system V6? Sånt uppskattas att kunna ta del av.
Men du har all tid i världen att försvara dina inlägg?
Blir du innerst inne glad av att posta i efterhand? Eller glömmer du bort dig? För det är samma åter kommande skrivande. Som sagt det gör mer skada än nytta.
|
Jag ville bara lägga all tid på att lista ut vilka hästar som skulle vinna loppen igår eftersom det var därför jag var på plats. Tycker fler borde lägga sin tid på det istället för att hålla på med en massa annat som tar tid. Visst kan man skriva vad man tror och så, men tycker många lägger ner för mycket tid på forumet, använd all tid till att analysera loppen istället.
Nej, jag blir inte glad av det, men jag blir glad av att vinna mycket pengar. Hade gärna delat med mig av att jag trodde att tre stora favoriter skulle vinna, men la allt krut på V6-loppen istället.
Har delat med mig av vad jag tror flera dagar den senaste tiden, förstår inte varför det är så allvarligt att jag inte gjorde det just igår, borde väl få skriva att det gick bra ändå.
|