| Voltstart |
2014-11-12 22:15 |
Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart
(Inlägg 383590)
Charlie Trotter var ngt alldeles extra att bevittna på travovalen. Synd hästen inte kom till start oftare. Nu kör jag en raket-kombination på ren inspiration av vad han presterat:
Jägersro:
Lopp 1 nr 12 Liza With A Z. P (Tung avslutning senast. Möter inga underdjur nu heller.)
Lopp 3 nr 11 Cosmopolitan VP (Har fart, men strular gärna till det. Flyger förbi dem?)
Lopp 7 nr 4 Sucre P (Farten talar för seger, men jag fegar som vanligt på raketen!)
2 raketer*50kr:KO:
|
Cosmopolitan var en skuffelse denna dag.
Liza var ju suverän, mycket nöjd! Spelade tvilling, så fick hem vinst fast Cosmo torskade.
Dessutom vann jag på V65!:D Tyvärr hann La Princess ej dit...:sad44:
Så oerhört nära en bra sudd, då 1% tippad och "läppen ifrån" som flygandes i jämförelse med ledaren.
Nu har jag väl råd med dasspapper för resten av året vilket känns klart gångbart, men det är ju vid de här tillfällena jag vill ha mer i utdelning.
Nåväl, Lövgrens ramlade inte undan genom att stappla åtminstone. Hästen gör ju ett bra lopp.
( Alla favoriter nosar ut mina oddsare på streckspelen just nu. När så ej är fallet så sitter inte spikarna. Kanske imorrn på dubbla Open?)
|