Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Bergsåker (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22166-v64-bergsaker/)

AndyMart 2014-11-14 20:20

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 384041)
Så ja! Fint med Navaronne!

tjaa, du hade väl alla och sitter med alla x alla x 100 V6 så grattis!

dado 2014-11-14 20:20

bra gidde, har du nån dd att bjuda?

doob 2014-11-14 20:20

Tackarrrrr

Ante30 2014-11-14 20:22

har toppchans att komma tillbaka och få en fin slant på några femmor.

Voltstart 2014-11-14 20:22

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 384038)
Alfas är helt klart intressant även idag, bör kunna vinna även om jag är inne på Indianen.

Sylvester slaktade som jag var inne på, kvar med 6x7xKimono Pearl nu, får hoppas på lite kantbollar i tredje och fjärde.

Ja, då när Sander Esterel vann va? Var ute på Jägersro den dagen och Sander Esterel såg så fruktansvärt fin ut i värmningen, en äkta Corky-typ (som då var helt underbar), men ändå avstod jag från att lira, och kände mig helblåst när de ropade ut den som vinnare. Indian fick luckan sekunder för sent tror jag..

Är inte Kimono helklar? BFRO, debut för Peter U (foooooorrrrmmmmmm) och halvlusar emot, känns som toppchans.

Kemas Magic ser tydligen enormt bra ut, kanske ett litet vinnarlir till 3-4 ggr?

- Staro Hey Joe fastnade jag för ganska snabbt och Marcus Lindgren uttalande på Twitter gjorde mig än mer intresserad, vågade dock inte riktigt gå på den och tog med några fler tyvärr.

V4-4 Kalmar, noll koll då jag bara körde V5 idag men Lotta Arvinge är väl en hygglig häst? Tyson var det mycket snack om tidigare i karriären.

Jag vet att 1 Boot Hornline vann plättlätt i debuten, sedan kass. Nu rycks framskorna och ledningen?

3 Pommerans Dag har ju vunnit och tränas av Jonsson o körs av Håkan B...

...såg om Indians lopp på Jägers och lägger förlusten på kusken...varför vänta så länge innan man kör för det? Blir upprörd över det nu igen...:no:

AndyMart 2014-11-14 20:30

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 384046)
Jag vet att 1 Boot Hornline vann plättlätt i debuten, sedan kass. Nu rycks framskorna och ledningen?

3 Pommerans Dag har ju vunnit och tränas av Jonsson o körs av Håkan B...

...såg om Indians lopp på Jägers och lägger förlusten på kusken...varför vänta så länge innan man kör för det? Blir upprörd över det nu igen...:no:

Japp, öppet lopp är det.

Vad tror du om V5-4? Kemas bör kunna vinna enligt mig även om det finns hyfsade motbud. Lugauers var ju ganska bra under elitloppshelgen...

Tråkigt att Arn Hammering vann nu, blir inget tillbaka.

doob 2014-11-14 20:33

Bergh-stöt på gång! 9 stenklar!!

Gidde_Palema 2014-11-14 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 384042)

Nej sprack ju i första... riktigt irriterad över det, tog bara Douglas och Harry..

Voltstart 2014-11-14 20:37

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 384048)
Japp, öppet lopp är det.

Vad tror du om V5-4? Kemas bör kunna vinna enligt mig även om det finns hyfsade motbud. Lugauers var ju ganska bra under elitloppshelgen...

Tråkigt att Arn Hammering vann nu, blir inget tillbaka.

Jag tror de två är klassen i gänget. Zapdos känns för gammal för tillägg mot dessa och Uhrberg tippar jag ej gärna då det avser hans träningar. Berghults Leffe?

Labrusca Sand i lopp 9 borde ha bra chans tycker jag. Glömde nämna den.

I sista tänker jag Total-Unique-Alve...

Red: Glöm Alve förresten: Kass kuse!(Jag vågar ändra mig!)

Kimono är 49% på V3 och Peter låter väl bara sådär...

drakdead 2014-11-14 20:43

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 384042)

Tycker att Gidde gärna får ha alla i alla lopp,hans rekommendationer brukar vara bra

Voltstart 2014-11-14 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 384050)
Nej sprack ju i första... riktigt irriterad över det, tog bara Douglas och Harry..

Gidde... Börja med reducerat! Du spelar ju grymt stora system och idag med Rainlake som A-häst kan du ju sätta C-häst på alla som rycker skorna. Att hästen i första gjort bra lopp förr vet du lika väl som jag. Utan Joker har du mindre chans få full potential när ditt drag sitter...

Sedan att du kör flerbong vid andra tillfällen är ju en annan sak...:cheers:

draken 2014-11-14 20:49

Bästa draget var ju andrahandaren JärboHarry innan han läste SO:S analys antar jag. :innocent:

Voltstart 2014-11-14 20:54

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 384054)
Bästa draget var ju andrahandaren JärboHarry innan han läste SO:S analys antar jag. :innocent:

SO har alltid varit kungen av Norrland. Det gäller att lyssna på de rätta personerna vid rätt tillfälle.

Jag har insett med årens lopp att jag måste höra dj-kligt dåligt...:hurt:

Stekel 2014-11-14 20:58

Klantade bort Rebellion på två streck på V4, tog Berkut före. Vet inte hur jag tänkte där faktiskt...men ska ha betalt på idéerna innan omgången är över!

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-11-14
Bana: Bergsåker, omg. 46
Lopp: 8
Spelform: Tvilling

Hästar: 1, 2, 4, 7, 8, 10, 11, 13, 14, 15
U-hästar: 2, 4, 7

Vadet gäller startnummer

24 x 75,00 kr Totalt: 1 800,00 kr

drakdead 2014-11-14 21:01

Ni som är riktiga travanalytiker,lär en amatör, vad voltstart tillför