Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Snack panel V64 Umåker (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22185-snack-panel-v64-umaker/)

capone 2014-11-16 18:45

Snack panel V64 Umåker
 
Ännu en jackpot
Spik Avd2. Bodbäckssiv

Stekel 2014-11-16 19:20

Ja den är helt klar. Michael November bra spik. Mockingbird Face ser ut att bli kraftigt överspelad. Speed Delicious och Raz Mackenzie urstarkt lås. Sista loppet ser spontant ganska omöjligt ut, bara att rolla på där och komplettera med en lämplig utgång.

dado 2014-11-16 20:23

hoppas att norlandskungen SO lämnar nån bra klartecken, jätte bra analys av honom i fredags.. hoppas att han är frisk ..

dzeno 2014-11-16 22:47

Två intressanta streck för mig imorgon är Usain Swing i V64-1 (med lite körning där framme så kommer den och ta många till slut) och Flowstarter G. i V64-3 (gått och väntat på den i Linderoths regi, gillar långt, passande motstånd).
Bästa spiken Raz Mackenzie, krossar allt, kan vinna tom från dödens.

dado 2014-11-17 09:33

sista lopp ser väldigt svår ut, nån som har hittat lösning där..

viroid12 2014-11-17 10:05

4 VALLE STREAMLINE kan vara
ett roligt streck.

Voltstart 2014-11-17 10:24

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 384484)
Ja den är helt klar. Michael November bra spik. Mockingbird Face ser ut att bli kraftigt överspelad. Speed Delicious och Raz Mackenzie urstarkt lås. Sista loppet ser spontant ganska omöjligt ut, bara att rolla på där och komplettera med en lämplig utgång.

Hmm...

Nog för att Bodbäckssiv varit bäst, inget snack. Dock har Järvsö Björn kämpat sida vid sida hela vägen in flera ggr om. Sivan har dessutom lite galopper för sig. Två urstarka lås rekommenderar jag dig med din "normala" systemstorlek. Varför missa ett säkert rätt vid jackpott?

Michel November är en strulputte. Tar väl ledningen och kan vara hästen att gå på. Verkar springa just 13,2 i nya regin, sett till lopparkivet. Med tur ramlar han undan. Svårt lopp. Själv tar jag nog med halta räkan. Hästen har varit min följeslagare på streckspelen i alla år.

Avdelning 3 känns heltäckt med 3,5,10,11...

Avdelning 4 Pave Loma verkar ha lite svårt med stilen till slut emellanåt. Trippa Undan slog regelrätt Pave Loma på Östersund. Ängskalla visade samma fart in i mål som Pave Loma i nån spurt i arkivet. Känns tung i spurten och Bergh upp igen borgar för att det inte slarvas. Vad alla dessa tillägg har för inverkan på utgången av loppet har jag ingen uppfattning om. Vilka står bra till?

Avdelning 6 behöver nog ett stort penseldrag för att täckas in. Nåt att gå på kan vara 2 Quantum Boogie. Flera bra spurter till gångbara tider. Lite stapplig spurtstil men med fart klart över medium i detta gäng. Perfekt läge. Hästen går verkligen hela vägen in i mål och det räcker ofta långt i gäng som dessa. Spurtade bättre än 3 och 5 i Umeå 10/10 och åt på 6 hela vägen in i mål på Umeå den 8/8. Ifrån spår två är det bara att sitta lugn i andraspår och låta motståndarna fixa överrpace i löpet...:KO:

draken 2014-11-17 10:35

Mockingbird Face till 83% vet i fan om det är godtagbart. Bör vara favorit men nu måste man ju bara lämna in en liten fällning fast jag sa senast i går att jag skulle stå över ett par dagar. Tyckte Flip a coin var bra senast. Nästan omöjligt att ta in 60 meter på MockingBird men får chansa på galopp. Måste helt enkelt gardera iaf.

dado 2014-11-17 10:41

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 384504)
Hmm...

Nog för att Bodbäckssiv varit bäst, inget snack. Dock har Järvsö Björn kämpat sida vid sida hela vägen in flera ggr om. Sivan har dessutom lite galopper för sig. Två urstarka lås rekommenderar jag dig med din "normala" systemstorlek. Varför missa ett säkert rätt vid jackpott?

Michel November är en strulputte. Tar väl ledningen och kan vara hästen att gå på. Verkar springa just 13,2 i nya regin, sett till lopparkivet. Med tur ramlar han undan. Svårt lopp. Själv tar jag nog med halta räkan. Hästen har varit min följeslagare på streckspelen i alla år.

Avdelning 3 känns heltäckt med 3,5,10,11...

Avdelning 4 Pave Loma verkar ha lite svårt med stilen till slut emellanåt. Trippa Undan slog regelrätt Pave Loma på Östersund. Ängskalla visade samma fart in i mål som Pave Loma i nån spurt i arkivet. Känns tung i spurten och Bergh upp igen borgar för att det inte slarvas. Vad alla dessa tillägg har för inverkan på utgången av loppet har jag ingen uppfattning om. Vilka står bra till?

Avdelning 6 behöver nog ett stort penseldrag för att täckas in. Nåt att gå på kan vara 2 Quantum Boogie. Flera bra spurter till gångbara tider. Lite stapplig spurtstil men med fart klart över medium i detta gäng. Perfekt läge. Hästen går verkligen hela vägen in i mål och det räcker ofta långt i gäng som dessa. Spurtade bättre än 3 och 5 i Umeå 10/10 och åt på 6 hela vägen in i mål på Umeå den 8/8. Ifrån spår två är det bara att sitta lugn i andraspår och låta motståndarna fixa överrpace i löpet...:KO:

svårt med spikar idag eller??? vad tror du om cali moa som chansspik??

Voltstart 2014-11-17 10:50

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 384507)
svårt med spikar idag eller??? vad tror du om cali moa som chansspik??

Nä, jag har ingen känsla i kallisloppet. Dålig på att förstå tilläggens inverkan på utgången av loppet. Trippa Undan om måste spika för min del.

Bodbäckssiv ska bara vinna egentligen baserat på senaste prestationer och 20 meter bättre läge än normalt. Har ju malt ner 9:an efter behag, trots allt!

Raz är "min häst" sedan den kom till Norrland. Jag har vurmat för den här hela tiden tror jag. Låser dock med Bergh idag och sätter 1:an som C-häst.

Kör spik på Sivan och Quantum. Grundramen just nu

? om antal
B Sivan spik
3,5,10,11
A12B13 14 kanske 1 C 8 5 (...blir det snack om nån åker den med)
A8 B7 C 1
B Quantum Boogie!

Nånting sånt lirar jag!:yes:

putte64 2014-11-17 11:33

Kan verka lite konstigt, men de som står bäst till är de tre längst bak, trots tillägget.

Även Barrgnista står bra till, men det lär inte hjälpa.

Å andra sidan är Cali Moa bara 5 och under utveckling, sänker hon till 28 kan hon hålla undan.

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 384504)
Hmm...

Nog för att Bodbäckssiv varit bäst, inget snack. Dock har Järvsö Björn kämpat sida vid sida hela vägen in flera ggr om. Sivan har dessutom lite galopper för sig. Två urstarka lås rekommenderar jag dig med din "normala" systemstorlek. Varför missa ett säkert rätt vid jackpott?

Michel November är en strulputte. Tar väl ledningen och kan vara hästen att gå på. Verkar springa just 13,2 i nya regin, sett till lopparkivet. Med tur ramlar han undan. Svårt lopp. Själv tar jag nog med halta räkan. Hästen har varit min följeslagare på streckspelen i alla år.

Avdelning 3 känns heltäckt med 3,5,10,11...

Avdelning 4 Pave Loma verkar ha lite svårt med stilen till slut emellanåt. Trippa Undan slog regelrätt Pave Loma på Östersund. Ängskalla visade samma fart in i mål som Pave Loma i nån spurt i arkivet. Känns tung i spurten och Bergh upp igen borgar för att det inte slarvas. Vad alla dessa tillägg har för inverkan på utgången av loppet har jag ingen uppfattning om. Vilka står bra till?

Avdelning 6 behöver nog ett stort penseldrag för att täckas in. Nåt att gå på kan vara 2 Quantum Boogie. Flera bra spurter till gångbara tider. Lite stapplig spurtstil men med fart klart över medium i detta gäng. Perfekt läge. Hästen går verkligen hela vägen in i mål och det räcker ofta långt i gäng som dessa. Spurtade bättre än 3 och 5 i Umeå 10/10 och åt på 6 hela vägen in i mål på Umeå den 8/8. Ifrån spår två är det bara att sitta lugn i andraspår och låta motståndarna fixa överrpace i löpet...:KO:


Klanke 2014-11-17 14:04

Avd1: 4-7
Avd2: 1-9
Avd3: 3-5-11
Avd4: 1-5-7-8-10-12-13-14
Avd5: 7
Avd6: 3
= 96 kr

avd1.
En spelvärd duo gör upp!? - Tror November är mest angelägen och ser gärna den i ledningen, toppchans! Liberty gör det bra hela tiden och trivs bäst med en rygg resa i högfart. Barfota runt om nu...

avd2.
att stå på tillägg är aldrig roligt men eftersom det är så få hästar med i loppet så spelar det mindre roll, tror ulf har bra chans att krossa allt i tid (nr9), men jag plockar med lägesgynnade nr 1 som jag tror får loppet!


avd3.
Favorit och över 77%, ospelat bakom, två drag kan vinna om favoriten kommer bort jag låser på tre hästar...

avd4.
Vidöppet, funderade på att ta alla men kör till slut en drös som höjer sig och borde blanda sig i matchen...

avd5
Speed D slipper Frozen nu, Bergh verkar ha knallform för dagen och jag tror det är bra chans fler vägar och spikar!

avd6.
Spets ut och slut!? för nr 3? har två spetssegrar med Uffe och det troliga är att man leder loppet länge, hela vägen!? 26% är ok.

Dd: 7-3 *200

mijo14 2014-11-17 15:04

3 4 7 8 11
6 9
3 5 11
1 13 14
8
8

Tar ställning för 8 Raz Mackenzie som kan öppna. Kan även vinna från dödens.
8 Gin T.Deluxe är överlägsen här och strykningen bra. Stallet i bra form!

Gidde_Palema 2014-11-17 15:19

Spikar Bodbäcksiv och Raz McKenzie ikväll jag. Men största fokuset ligger på Färjestad då det är där kvällen kommer att spenderas. Lycka till med liret till er alla!

softpojk 2014-11-17 15:24

AVD 1: 3-4-7
AVD 2: 6
AVD 3: 1-3-5-11
AVD 4: 1-12-13-14
AVD 5: 8
AVD 6: 1-2-3-4-5-7-8-9-11-15.
V6.

Trevlig afton. :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved