![]() |
Kan i alla fall meddela att ni knappast behöver strecka Hugo Palema i avd 2, är delägare i honom och han har ännu aldrig presterat bra bakifrån och ska gå med bakskor.
Varför är Quite Windy totalt ostreckad i sista förresten? Om Order To Fly pressar Estreem från dödens kan spurten bita bra... |
dd ikväll 3-5-6 mot 2
motivering: hans-owe visar alla snorungar att gammal är äldst.. :evilgrin39: |
Vi har tidigare sett starka hästar vinna även på kort distans. Dessutom aviseras laddning från Tinas håll. 4 I Am Unique är säkert med i striden oavsett hur man kör. Spik!Fredrik Pedersen vann idag på v4 Gävle. Inledde och avslutade. Stallform !!
Idag är dt ny bra chans för 3 Certification !! 4 Quite Windy är märkligt bortglömd. 2 % i nuläget......strecka ! 4 3.4 |
en lilling idag.......
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-11-18 Bana: Eskilstuna Spelform: V64, omg. 217 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3, 4, 5, 6 (9, 1) 2 5, 10 (9, 7) 3 6 Long Night Face (8, 5) 4 5, 10, 13, 15 (2, 8) 5 5 Fashion Diva (4, 6) 6 7 Order to Fly (2, 3) Vadet gäller startnummer 32 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 32,00 kr |
gjorde en liten
4.9 5.7.9 5.6 8spik 4.5 3.4 48kr |
Citat:
|
8 Amazing Life kan vara en rolig skräll i andra avdelningen. Näst senaste så gjorde den topplopp ifrån dödens och i senaste starten så blev den fast.
Läget är ju piss men till endast 2 % så tycker jag den är streckvärd. |
Citat:
|
25/4,75 testas på Quite Windy.
|
Citat:
Alla formuleringar här på forumet är ju upp till läsaren att försöka tolka. Knappast att alla mina förslag här är lika seriösa som vissa andra. Läsarens sak att tolka, därmed inte sagt att det hjälper mitt tips att gå in eller hästen att någonsin framöver leverera, bara för att jag verkligen tror mycket på kusen i sin klass just vid den tidpunkten... ...själv hoppas jag verkligen de flesta uttrycker sig med glimten i ögat här emellanåt... ... fast vissa här på forumet har grymt svårt att att ta en svårtolkad formulering. Jag bryr mig inte ett piss heller, utan jobbar på med mina idéer. Faktum är att jag inte fixar tolka ditt citerade svar här. Var du ironisk igen med humor som svar på tal eller visar du upp att du tog illa vid dig? En gissningslek jag låter bli. Jag har alltid haft svårt att tolka den ironiska generationen fast jag själv tillhör den. Varför? Det går ju aldrig att ha ett hum om när dessa personer verkligen brukar allvar... Jag hoppas på Berlock jag med, så den jobbar vi in!:cheers: |
Intressanta lopp ikväll och vill bjuda på några idéer;
5 Abborren i avd 1 tycker jag känns väldigt intressant ikväll. Går med optimal balans, har ett perfekt spår och har fältets bästa kusk i sulky, iallafall mest offensiva, Jorma sätter sig knappast fast. 3 Allaballakaitoz lär ta ledningen omgående men den står troligtvis inte till mål över 2140 m. Dance Photo är som jag ser det värsta motbudet men jag är lite tveksam på formen på den kusen, dessutom är den inte särskilt startsnabb så kan bli lite problem från början. De är nog likvärdiga kapacitetsmässigt men då spelvärdet ligger på Abborren känns den som en intressant spik! Believeinme och Diable ett bra lås i andra? Höjer sig över mängden enligt mig. 4 Power Alone i tredje, är inte den pangintressant? 2 % är helt fel, fin spurt senast mot Love Aint Easy, och den var ju minst sagt hyfsad på V86 nyligen. Fjärde är svårt, fördel Ossian Broline på de 20 meternas försprång. Svanstedts är nog bäst, men läget? Cool Lane rolig skräll, känns pigg enligt Sjöström. Femte vinner I AM UNIQUE, svårare än så är det inte. Äter ju upp dessa till slut. Bfro och jänkarvagn igen. Sista tycker jag är ett intressant lopp, visst är Estreem bra men jag tror Order To Fly kan plocka ner den, och då är jag inte främmande för att 3, 12 eller 15 höjer upp värdet lite. Listas spurtade ju riktigt bra mot Åtting Hornline på Åby nyligen, och den är riktigt bra. |
Så här får det bli idag,
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-11-18 Bana: Eskilstuna Spelform: V64, omg. 217 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 4, 5, 9 2 5, 6, 7 3 3, 4, 5, 8 4 8 Betel Am 5 6 Berlock 6 2, 3, 4, 7, 12 Vadet gäller startnummer 180 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 180,00 kr |
Låter dock riktigt bra på Believeinme, de verkar tro på bra segerchans. Perfekt spår och sprinterdistans är andra faktorer som talar för. Möjlig spik.
|
Ja det gör det. Låter väl ganska bra på de flesta favoriterna i dag men några borde man kunna fälla. Som det låter i DD1 verkar alla vilja köra mot varandra om spets. Då kommer de ju köra loppet i halsen på favoriten. Vinner väl med ca 100
|
Citat:
Pastor Dee tycker jag nästan det är tvång på att försöka fälla. - Aldrig vunnit. - Haugstad i vagnen. - Spår 5 i volt passar inte hästen. - 43 %. - Aldrig stått under 6 ggr. Det som talar för är väl att motståndet är lika uselt, men ja, givet att gardera enligt mig. 5 Claymore i fjärde känns inte heller särskilt intressant, mest för Goop som den är favorit. Estreem får press i sista av OTF och det vete tusan om den pallar det i 2,5 varv. Tror på hyfsad utdelning trots allt. |