![]() |
Citat:
|
Citat:
Min häst har inte många resultat i raden. Suttit fast ett par ggr. Vet ej hur den står sig i klassen då orutinerad. En av södra sveriges bästa kuskar kör, grymt säker generellt! En annan sak är att Nodette har tiderna att göra sig gällande med form och skolös i detta gäng. Trivs med Anders. Åker med på tvillingen! Resultat: Valde invändig väg fast kunnat leta sig ut som det såg ut bra länge faktiskt. Verkade lavat i slutet då gick upp i rygg på bromsklossar. Bara att jaga vidare! Den andra hästen Nodette låg sist, vet ej om den gick nåt mot slutet? Avsluta med 2 enkla V3:or in! Heja Busen, heja Unity(nödrop där!) |
En lite kul grej hände nere i spelbutiken här i stan när jag var ner dit idag. En kvinna i 40-årsåldern stack fram en V64-lapp under näsan på mig och sa att jag skulle ta den jag tror mest på i varje lopp. Sen sa hon att hon skulle fylla på med någon till, och till sist Harry Boy på det. Satte 4 av 6 av dem jag tog ut på enkelraden, tog Quarrel, Betel Am, I Am Unique och Listas Rafiki. Så blir spännande att se vad hon säger imorgon om jag träffar på henne och spännande att se om hon fick in den till slut, hoppas det :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Köp upp skiten då? Langa andelsspel.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lösgodiset får butiken på Sundsta att gå runt iaf, jag köpte 2-3 kilo i veckan :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kul gäng detta - lösgodis, kläder med gul pippi, hänga på spelbutik... ;)
Man minns själv de egna tonåren.... Kollar ni på tecknade filmer också? :rolleyes: |
Citat:
|