![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Kraftigt nedspel på Optimal Photo, någon visste något.
|
Skönt att Melander inte vann iaf !
|
under 6 gånger på liret och bara streckad på 5 %. C-häst för mig . Borde kanske ha rankat upp den med tanke på barfota ffg och lite streckad.
|
LD 1-10... 1 Flight Instrument barfota runt om, som för 3 starter sedan. Vinner lätt om den kan hålla ledningen eller kommer ut. Iofs galopprisk men vid felfritt och inte instängd så tror jag han vinner lätt. 6 ggr fast odds är taget!
10 Withma är det många plus på. Har gått bra på slutet. frågetecken för många av motståndarna. 30 ggr på denna ld känns bra:) |
He,he,he..."Jag ville bara se om du var vaken...":thumbup:
|
borde ha blivit högre värde
|
Citat:
Jag försöker värdera hästens förmåga och styrka i liknande gäng generellt sett. Startsnabb och kusken ska ladda ger ju bra förutsättningar. I grunden bra spelvärde då inte favorit. Favoriten vek ju ner sig så helt ruttet resonerat var det ju inte. Det går inte att måla f-n på väggen varje gång en sämre kusk sitter upp så länge den ej är favorit. Kom ju dessutom ifrån en mersmakande insats med ++ i kanten. Tur den stöka i provstarten!:) |
Tycker också det är bra spelvärde på LD med Flight Instrument. Spec om den skulle prestera något liknande som sist den gick barfota. 1640 verkar passa perfekt.
|
Citat:
Tror han gör det, kör LD med den 6-9,10 |
8:an...mitt drag. Varför måste hästen fastna TOTALT när de kör ihjäl varandra där framme?:sad44:
Tvilling hade jag ju inte vett att spela utan körde bara LD... |
Citat:
|
Någon som snappat upp något om Jeepster? :)
|
Citat:
|