![]() |
Jag satsar på Skymaster i avd 4, lite bortglömd. Stark kuse och lång distans
|
Veckans spikar:
Mest tror jag på nr 9 Silver Annie i avd II. För mig har hästen överlägsna fartresurser över ett upplopp. Perfekt startrygg som gör att positionen kommer att bli relativt långt fram i andraspår. Vid bevarad form lär svepningen se enkel ut. Erik vet precis vad som ska till med hästen. Mitt andra singelstreck faller redan i avd I på nr 5 Lover Face. Hästen blåser till ledningen och sedan ska han besegras. Det kan säkert ske då hästen gjort tömningar flera ggr på slutet. Jag ser hästen som en toppchans i grunden och en gardering hade blivit för streckkrävande för min smak i ett lopp som annars blir jätteöppet. Låset i guld på 2 och 3 känns ju klart. Dyrka upp det blir knappast enkelt. När det kommer till skrällar så vurmar jag för några speediga sorter: Wilda Tigern Jack, men framförallt för Sucre och Alkalizer Am, som ej får missas med min systemuppbyggnad för helgen. Vad är vackrare än när ens drag går dubbelt så fort över ett upplopp? Overtaker By Sib streckas alltid!:KO: |
Citat:
|
Ni son såg Silver Annie sist måste vara dax i nu 07,8 sista 800 hon flög fram rolig ide bra startsnabb rygg min vinnare!
|
Citat:
|
Det jag sett av riffen säger tvärtom.
Har alltid varit dålig ut. Kam bli en tung resa fram. Vad han kan är en annam sak. Citat:
|
Sevärd duell i v75-1 , där Call Me Keeper känns mer o mer som en spik !!!!
|
Citat:
dante boko: räcker inte i loppet körs på innern. backfire: kvick i benen, knappt prövat volt ska smygas o spurta Ni talar bra latin: kommer nog före, ?för form, knappast offensivt västerbo loveboat: stor häst från kenpigt spår. tas lugnt? alkalivzer am: INte vidare kvick, från svårt spår, tas lugnt ballet slippers: kvick ut, tar sig förbi riff. hårt gäng söker innern direkt |
Citat:
|
Silver Annie kan säkert vinna, men vad är segerprocenten från nionde 1640auto på V75?!?
|
Citat:
|
så resoneras det ofta, men det är ofta väldigt svårt att följa framförvarande från nionde o liten chans att hitta en lucka utåt, så nionde på kort är det överlägset mest överskattade spåret o har nog alltid varit det...
|
händer något minsta lilla för tvåan, så är nian oftast helt väck...
|
o gör det inte det, så finns det en massa andra sätt att också vara väck, för den stackars nian på kort...
|
Citat:
|