Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 HALMSTAD (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22235-v64-halmstad/)

draken 2014-11-24 22:44

Det gör du rätt i. Funderar också på det men tycker att det smakar så bra med en öl till travet på Lördagar så något halvhjärtat vet jag ju att jag kommer att kasta in oavsett om jag säger att jag ska stå över :cheers:

olle 2014-11-24 22:47

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 386252)
Kommer avstå V86 och V75 denna vecka, ser lätt ut och tiden att hitta motbud finns inte. Inte värt tiden om det ser för lätt ut. Kommer snappa upp det senaste på båda.

Inte svårt att avstå V86an i alla fall. För på onsdag kväll sitter man på Malmö New Stadion (som det står på biljetten) och ser världens just nu bästa Fotbollslag Malmö FF krossa spagettilirarna från Torino i champions leauge :)

Men ska läsa på till lördag för då har man tid att kolla.

Helge 2014-11-24 22:52

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 386254)
Det gör du rätt i. Funderar också på det men tycker att det smakar så bra med en öl till travet på Lördagar så något halvhjärtat vet jag ju att jag kommer att kasta in oavsett om jag säger att jag ska stå över :cheers:

Jag ser ALL bra travsport och ALL mindre bra sport på breddloppen.♥
Allt är inte spel. Ibland kommer det bra spelet när man avstår och följer bara ;) Vissa dagar enstaka lir, andra inga alls, ibland streckspel.
Sedan när jag jobbar intensivt inga lir alls, måste vara med hela upptakten till start, annars skiter jag i det. Hatar sena strykningar och skoförändringar.
Men älskar även istrav, tunga banor osv , bara jag får vara med hela vägen.
Annars nada spel, nada streckspel, kan hoppa in på V/tvilling.

Helge 2014-11-24 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 386255)
Inte svårt att avstå V86an i alla fall. För på onsdag kväll sitter man på Malmö New Stadion (som det står på biljetten) och ser världens just nu bästa Fotbollslag Malmö FF krossa spagettilirarna från Torino i champions leauge :)

Men ska läsa på till lördag för då har man tid att kolla.

Ja du Olle ♥ Vi har känt varandra ett tag nu. Jag börjar jobba 16:00 på fredag och går av 11:30 på lördag, sedan brumma bil hem en halvtimme.
Tipsa mig! Här eller på mailen, jag kommer inte vara på nätet då.

olle 2014-11-24 23:00

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 386258)
Ja du Olle ♥ Vi har känt varandra ett tag nu. Jag börjar jobba 16:00 på fredag och går av 11:30 på lördag, sedan brumma bil hem en halvtimme.
Tipsa mig! Här eller på mailen, jag kommer inte vara på nätet då.

På lördag em är ju loppen så sönderanalyserade att det är obefintlig chans att hitta något då av värde att förmedla. Ska man hitta något bra spel till V75loppen ska man göra det betydligt tidigare via de fasta oddsen. Men dom kan jag inte spela längre.

Kalmar på fredag kväll ska jag nog också kolla lite.

Helge 2014-11-24 23:23

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 386259)
På lördag em är ju loppen så sönderanalyserade att det är obefintlig chans att hitta något då av värde att förmedla. Ska man hitta något bra spel till V75loppen ska man göra det betydligt tidigare via de fasta oddsen. Men dom kan jag inte spela längre.

Kalmar på fredag kväll ska jag nog också kolla lite.

Jag vet. Kommer missa det.

Kommer inte spela V75, pga det. Kanske något tokdrag du bjuder på? ;)

Kalmar fredag kan jag bara hänga med till 15:00.

Rickart 2014-11-24 23:32

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 386261)
Jag vet. Kommer missa det.

Kommer inte spela V75, pga det. Kanske något tokdrag du bjuder på? ;)

Kalmar fredag kan jag bara hänga med till 15:00.

Övergav du twitter?

Helge 2014-11-24 23:45

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 386265)
Övergav du twitter?

Nej, inte Twitter!
Men Sharps.
Ja, en lång period, gjorde jag det. Fanns en person som gav ut mina personuppgifter och straffades inte för det.

Helge 2014-11-25 00:51

Homeland..

Helge 2014-11-25 00:52

ATG dröjer med vinstlistor...

Melander 2014-11-25 00:53

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 386277)
Homeland..

Du är bara bäst:)

Helge 2014-11-25 01:03

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 386279)
Du är bara bäst:)

Nää du och jag har bråkat massa....