Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 HALMSTAD (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22235-v64-halmstad/)

Gidde_Palema 2014-11-24 19:34

Bra spelvärde på Boden, ger garanterat bra pengar om man lyckas få 5 rätt.

draken 2014-11-24 19:35

Tänkte helt avstå i dag men offrar ett par tior på v4an
Registrerat spel

Datum: Måndag 2014-11-24
Bana: Halmstad, omg. 30
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 2, 12
2 1, 5, 9
3 2 Wingait Ida
4 4, 5

Vadet gäller startnummer

12 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 24,00 kr

Kvittonummer: 6780 697B 1B08 black

bergomiotmail 2014-11-24 19:37

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 386156)
Nej det är ett forum där man ska skälla på diverse kuskar i vartannat inlägg (i alla fall om man ska döma av din posthistorik)...

Skällde på EN kusk som körde som kratta. Inget skäll på Hockey, bara att jag håller mig från att spika honom till den %...

Helge 2014-11-24 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 386161)

Isbanepremiär, mums va?

Synd Västerbo World inte lever längre, ett isbanefenomen man kunde luta sig emot, dock inte sista året.

Gidde_Palema 2014-11-24 19:39

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 386165)
Isbanepremiär, mums va?

Synd Västerbo World inte lever längre, ett isbanefenomen man kunde luta sig emot, dock inte sista året.

Japp! Haha ja han gjorde sitt på isbana :)

mackpeter 2014-11-24 19:40

Är detta en tråd där man får lägga in sin V5 rad på saxbanan, när man missade i första?

1) 2,4,6,7,8,9,10
2) 2,4,5
3) 1,3,9
4) 7
5) alla

Kostade 441:-. :cheers:

Stekel 2014-11-24 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 386159)
Iina Aho en framtidens tjej, kul!
Fin artikel av Rickard Hansson om henne.

http://bloggar.expressen.se/rickardh...l-av-17-aring/

Ja där räknade man verkligen fel på det! Streckade enligt devisen "äpplet faller inte långt från trädet" och räknade Arten som rejält överstreckad idag (gjorde min lapp på ombudet) och fick se något helt annat när jag gick in och synade henne på datorn. Blev väl färgad av någon intervju jag såg på tv med henne också, såg så väldigt försynt ut. Men resolut i sadeln uppenbarligen, allt är inte som det verkar alla gånger! Snyggt ridet! :hattenav:

draken 2014-11-24 19:41

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 386161)

Väldigt ofta bra betalt på Boden.

DavidP 2014-11-24 19:45

´Stefan säger med skor på cashíer och anmäld utan?

tomtom2 2014-11-24 19:45

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 386165)
Isbanepremiär, mums va?

Det fanns nån häst som Jens eriksson hade som var grymt bra på isbana, nån som minns vad den heter ( hette)?

Stekel 2014-11-24 19:48

Citat:

Ursprungligen postat av bergomiotmail (Inlägg 386164)
Skällde på EN kusk som körde som kratta. Inget skäll på Hockey, bara att jag håller mig från att spika honom till den %...

Synd för dig att jag har mycket fritid ikväll. Men förhoppningsvis lär du dig väl något av det också.

"Alltså lägga pengar på detta skit då det finns sådana idioter till kuskar som P Nilsson, vad fan ska dåren ut i dödens för istället för att sitta kvar i rygg ledaren? Jaha var hästen 45 %? Haha nej den var spelad till 4.1 %...:gun_ba ndana:"

"Hur svårt kan det vara att köra i ryggen på Moeses istället för att bomba på själv i 3 spår speciellt då man haft dåliga träningsförhållande?"

"Du hade tur att Tony Wallin har 0 innnanför pannbenet annars hade det inte varit hårt i mål...."

"Herregud hur kan man lägga pengar på en sådan tomtekusk som Mikael M Andersson?????"

"Hur många ggr den senaste tiden har inte Jonny kört bort Amour Rapide????"

"Otur? Hyfsad tomtestyrning av Vejjo!! Trodde tjockisen att han skulle kunna överta där av en het BBS???"

"Alltså Fredrik Persson??? Kan han inte lämna alla sina styrningar åt Oscar Nilsson istället för att köra bort sina hästar gång på gång???"

"Alltså kuskar som Cay Mäkkinen, vad fan gör de i loppen där vi spelar om stora pengar?????"

"Vad fan tänker Jansson med? Sicken idiot..."

"Speedy streamline vinner väl detta om inte kusken kör som ett arsel..."

Helge 2014-11-24 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 386171)
´Stefan säger med skor på cashíer och anmäld utan?

Jo, stämmer, han sa ¢¢ på liven samt denna ändring kl 16:25

http://piclair.com/data/d415p.jpg

Major 2014-11-24 19:56

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 386173)
Synd för dig att jag har mycket fritid ikväll. Men förhoppningsvis lär du dig väl något av det också.

"Alltså lägga pengar på detta skit då det finns sådana idioter till kuskar som P Nilsson, vad fan ska dåren ut i dödens för istället för att sitta kvar i rygg ledaren? Jaha var hästen 45 %? Haha nej den var spelad till 4.1 %...:gun_ba ndana:"

"Hur svårt kan det vara att köra i ryggen på Moeses istället för att bomba på själv i 3 spår speciellt då man haft dåliga träningsförhållande?"

"Du hade tur att Tony Wallin har 0 innnanför pannbenet annars hade det inte varit hårt i mål...."

"Herregud hur kan man lägga pengar på en sådan tomtekusk som Mikael M Andersson?????"

"Hur många ggr den senaste tiden har inte Jonny kört bort Amour Rapide????"

"Otur? Hyfsad tomtestyrning av Vejjo!! Trodde tjockisen att han skulle kunna överta där av en het BBS???"

"Alltså Fredrik Persson??? Kan han inte lämna alla sina styrningar åt Oscar Nilsson istället för att köra bort sina hästar gång på gång???"

"Alltså kuskar som Cay Mäkkinen, vad fan gör de i loppen där vi spelar om stora pengar?????"

"Vad fan tänker Jansson med? Sicken idiot..."

"Speedy streamline vinner väl detta om inte kusken kör som ett arsel..."

Det är tydligen inte bara Doob som har humor och kan trav.. Du är för härligt rolig Stekel!!!!

NicklasJ 2014-11-24 19:57

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 386121)
Spik :cheers:

Konstig galopp. Hade väl aldrig kunnat förlora felfri.

Gidde_Palema 2014-11-24 19:57

Klart man väljer fel, valde mellan Cashier Center och Twin's Zindy.. Och inte lirade man någon tvilling heller.. Aja, får ta nya tag.