![]() |
Testar en rak ld på Redéns pållar: 7-8.
|
Citat:
Rätt - skall man någon gång bli ensam bör man behålla dragen för sig själv. |
Spelar låg insats på tvilling 1-3 här. Kort distans och kan mycket väl vara ledaren+rygg ledaren. Dock är det många snabba utvändigt och en sådan som Robben går ju i princip bara utan rygg så det kan gå undan inititalt. Därför håller jag nere insatsen.
|
Citat:
|
Kom igen nu svara Robben Bob och sen kommer Witasp ute i banan :D
Faaaaen Witasps optimism jinxade prestationen. Slänger ett vinnarspel på superduperstjärnkusken Hans g i nästa då :D |
Citat:
|
Trevligt med 5 Solöns Rangel! hästen har ju visat en rad med 12-tider de tre senaste
loppen (12.4 12.7 12.0) 15 ggr prick betalade bet365 :claps: |
Citat:
Jävla Jorma. Räknade kallt med att han skulle köra som han brukar.. Fan! |
Citat:
Nån vid namn Fanutella på Travpunkten hade Rangeln som idé. Snyggt. Själv hade jag den länge som B-häst, men det sista jag gjorde var att sätta C. Ja, du vet ju själv hur frustrerande det där är... Kollade lite extra efter Fanutella tipsat och var inte helt nöjd med hur det bet till slut i snabba avslutningar. Dessutom såg hästen svår ut i stilen när den gick undan i tät vid en av vinsterna. Dock säger alla segrarna att ett B trots allt vore det minsta att ge, men icke! Nu har jag bara favoriterna kvar för det samma med de tre i nästa och spiken på Ulf i sista. Trist om det kostar med skräll nu i avdelning III. Yes We Can e jag xtra rädd för. Charmör Band känns helt bortglömd där jag spikat. :popcorn: |
Citat:
Efter puttes inlägg lirade jag tvilling 1-6. Tackarrrr:claps: |
Hade jag vetat att Jorma hade snälla veckan hade jag lirat tvilling direkt
|
Citat:
|
Citat:
Man kan inte lita på dom! Och absolut inte lira på det som sägs... |
Citat:
|
Kör en trio 8,9,10,12 runt om.
|