Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Jackpott (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22245-v86-jackpott/)

Gidde_Palema 2014-11-26 22:21

Hade vunnit väldigt mycket pengar med Paparazzi M. i sista, tyvärr var han inte på topp, banan kanske "sög" för mycket.. Men vi får la ta nya tag.

Gidde_Palema 2014-11-26 22:22

Citat:

Ursprungligen postat av Kyodai (Inlägg 386680)
Så var det där med vinnarodds... 35.00 gav Narold Vox på bet365

tjoff!! och tack... :clap:

firas med tiroler

https://www.youtube.com/watch?v=CpmDAu_47OE

Grattis! :)

znipstern 2014-11-26 22:32

Undrar om Stig H. lämnade in sitt spelförslag som han lämnade i Sportbladet. 8 rätt om jag inte såg fel 2160 rader eller 540 kr kostade systemet.

dado 2014-11-26 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 386682)
Hade vunnit väldigt mycket pengar med Paparazzi M. i sista, tyvärr var han inte på topp, banan kanske "sög" för mycket.. Men vi får la ta nya tag.

du tar dem imor på v64 har kännsla

Lillis 2014-11-26 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 386630)
Man kanske borde sluta stirra sig blind på jackpottar och inse att värdet ligger i V5 och andra ram-spel som V5. Rank 1-2-2-2-5 och över 9k i utdelning. Nu lyckades jag bränna ändå trots att ha haft Primo Valentino som enda spik (hur gav den 3ggr, stod ju spets i programmet?), men nog verkar det vara en bra spelform. Eller är min känsla där fel?

SÅ SANT SÅ SANT!!

Missar V86 på att jag spikar Chapeau, den tar jag. För jag tyckte värdet låg på Chapeau.

Men att jag sen kollar Liverpool och helt missar inlämning av V65 som ger 31 TUSEN:idiot::idiot:

4 förstarankade, en tredje och en fjärde. Hade ju inte missat om jag så velat.

På det en sen kvittering av Bulgarerna så är inte humöret på topp i soffan just nu:gun_bandana:

mackpeter 2014-11-26 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 386689)
SÅ SANT SÅ SANT!!

Missar V86 på att jag spikar Chapeau, den tar jag. För jag tyckte värdet låg på Chapeau.

Men att jag sen kollar Liverpool och helt missar inlämning av V65 som ger 31 TUSEN:idiot::idiot:

4 förstarankade, en tredje och en fjärde. Hade ju inte missat om jag så velat.

På det en sen kvittering av Bulgarerna så är inte humöret på topp i soffan just nu:gun_bandana:

Jag är inte ute efter att mucka gräl med dig (även om vi har olika uppfattningar om Veijo som kusk). Men har du missat 100 tusen på V86 idag genom att spika Chapeau mot Nahar? Det är väl ändå inte möjligt!!!!!!!

sirlarsson 2014-11-26 23:59

STIG H:

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19925319.ab

Helge 2014-11-27 02:48

Kul att jämföra min info med Shooters allmänna om Global Revenge, och dissning av Olle ;)
Kan inte låta bli att fnissa.

:drunk:

Helge 2014-11-27 03:30

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 386566)
Rejäl lättning på den idag, sånt som inte syns i någon jäkla barfotalista alls.

http://piclair.com/data/31vw4.jpg

Däremot inga rycktussar, hästen såld inför den här starten och vågar inte chansa om något går fel.

Där var den ;)

Shooter 2014-11-27 10:28

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 386715)
Kul att jämföra min info med Shooters allmänna om Global Revenge, och dissning av Olle ;)
Kan inte låta bli att fnissa.

:drunk:

Vad snackar du nu om? Olle skrev att det ryktades om barfota och jag la in ett uttalande om att det var lättning samt barfota bak som stallet själva skrev gällde, precis det som stod i informationen du la ut efter mig. Så vad är det för skitsnack om att dissa Olle? Var det inte du som skulle hålla dig borta från mig?

Lillis 2014-11-27 15:00

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 386691)
Jag är inte ute efter att mucka gräl med dig (även om vi har olika uppfattningar om Veijo som kusk). Men har du missat 100 tusen på V86 idag genom att spika Chapeau mot Nahar? Det är väl ändå inte möjligt!!!!!!!

Absolut möjligt, varför skulle det inte vara det. Sen att det va idiotiskt med facit i hand det är jag första att hålla med om. Men hade vi facit hade ingen av oss skrivit här utan tillbringat tiden på en öde ö utan mobiltäckning.

Jag läste Chapeau i ledning, hoppades att han skulle få sitta så pass länge att Erik skulle köra där. Nahar med skor, ev brodd, V75 på hemmaplan om 10 dagar, Bergh med spelskulder laddar på Chapeau.

Stöddig spik som skulle ge mig storkovan:whoco5:

Stekel 2014-11-27 23:39

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 386788)
Absolut möjligt, varför skulle det inte vara det. Sen att det va idiotiskt med facit i hand det är jag första att hålla med om. Men hade vi facit hade ingen av oss skrivit här utan tillbringat tiden på en öde ö utan mobiltäckning.

Jag läste Chapeau i ledning, hoppades att han skulle få sitta så pass länge att Erik skulle köra där. Nahar med skor, ev brodd, V75 på hemmaplan om 10 dagar, Bergh med spelskulder laddar på Chapeau.

Stöddig spik som skulle ge mig storkovan:whoco5:

All heder till dig som står för och försvarar värderingen sakligt även med facit! Speciellt som du inte verkar knäckt över resultatet, spår stora framgångar för dig på spelet vad det lider! Om det nu inte går riktigt bra redan alltså :)

Lillis 2014-11-28 18:20

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 387027)
All heder till dig som står för och försvarar värderingen sakligt även med facit! Speciellt som du inte verkar knäckt över resultatet, spår stora framgångar för dig på spelet vad det lider! Om det nu inte går riktigt bra redan alltså :)

Det sjuka är att jag skulle göra samma spel igen, förstår verkligen inte folk som tyckte Nahar såg så fin ut.

Jag tyckte han såg ut som en kråka upploppet ner och hade Chapeau fått luckan så undrar jag inte om han spurtat förbi. Synd att Linderoth kom upp i dödens så tidigt.

Men man gör väl samma bedömning imorgon på NBC mot Solvato:whistling:

Wagner 2014-11-28 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 387194)
Det sjuka är att jag skulle göra samma spel igen, förstår verkligen inte folk som tyckte Nahar såg så fin ut.

Jag tyckte han såg ut som en kråka upploppet ner och hade Chapeau fått luckan så undrar jag inte om han spurtat förbi. Synd att Linderoth kom upp i dödens så tidigt.

Men man gör väl samma bedömning imorgon på NBC mot Solvato:whistling:

Då är du på rätt väg. Det är först när man kan stå för sina spel, oavsett utfall, som man kan närma sig fulländning som spelare. :)