![]() |
Men Gräft Berra.... Varför gör du såhär mot mig?
|
Citat:
|
Citat:
Sista hoppas jag Roger Nilsson tar, var en liten chansning men ja.. Har absolut noll koll på Gävle idag, inte ens tittat på startlistorna. |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-12-04 Bana: Boden, omg. 29 Lopp: 8 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 3, 8, 12 U-hästar: Vadet gäller startnummer 6 x 20,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: 47C8 8036 80C3 1145 DAGS ATT SKJUTA SIG SJÄLV, TYDLIGEN FYLLT I LOPP 8 och inte 4 va i helv!!!!!!!!!!!! Helt sjukt, kan fan inte ha gjort fel (tydligen har jag gjort det) men det händer aldrig. är alltid noga att kolla vilket lopp SKJUT MIG :idiot: |
Riktigt intressant nu, spiken i sista dock tveksam men hoppas hoppas!
|
Usch så dåligt av mig att den trilla utanför systemet... Kan bli dyrt misstag.
|
Testar en DD 7-6 100kr
|
Hoppas på dig Andy :popcorn:
Mvh Aband |
DD
Løb 7 BODEN
50,00 Kr. DBL 50,00 Kr. AFD 1 10 AFD 2 15 1 SPIL Total 50,00 Kr |
Brisco boko är obesegrad på vinterbana. Förutom en galopp
|
Jag är också kvar, men med två spikar, 7 i femte o 15 i sista så det går givetvis åt h-e på nån av dom.....
Edit: Som sagt var.....gick snabbt att bli torsk, såg ju bra ut för Brisco tills det va drygt 100 kvar... |
Sa de inte att det absolut INTE skulle köras i dödens..
"Dödens passar inte, men ledningen eller ryggresan nära täten passar bra." DITT JÄVLA KLAPPMONGO!!!!!!!!!!!!! Fan vad man hatar dessa jävla överfall i onödan. |
Rapporterna ifrån införsnacket har varit tungt bra idag på Boden! Vilken svepning!
|
Citat:
|