![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
snart kommer SO, när du drar upp norrlandstravet :lol: |
Flex Lane behövde uppenbart loppet, då tar vi den nästa gång.
|
ja.. 5an var riktigt bra.. gick riktigt fort!
|
Synd att man inte slängde in en tvilling på spetshästen och troligen bästa hästen när den gav över 10 ggr :(
|
Skåningen som e tipsexpert på Halmstad har spikat Spitfire...som han aldrig sett tidigare!!!!!?????WHY??? :idiot:
|
jag var helt säker på att crebas skulle vinna.. tror hästen bröt ner lite därför den inte tog sig förbi!
|
Jag spelade också Flex Lane, såg ju jättefin ut.
Nästagångare som sagt var. I avd 6 spelar jag Marcus Lindgrens häst nr 2 Han tror mest på Pin Kronos så det blir en tvilling 2-11 också. Triton Sisa har 2 galopper med auto, nu 4:e sp volt så man vet aldrig. /Lars M |
Iskallt spelmässigt. Har satt spiken och 4 av 4 a hästar men ändå hoppas man nu mest på att få insatsen på 170 kr på V65 tillbaka :(
|
Citat:
Tur man blev inringd och jobba extra imorgon så man slipper se dessa misärutdelningar mer i helgen.....usch |
Jag ska jobba i morgon också. Ska ha semester hela januari och börjar bli tidspress för att få allt klart som måste vara klart innan dess på jobbet.
|
Vi kunde väl fått se det frieriet i liven ;)
♥♥ |
Lindgren kan bli diskad efter incidenten i början då han tryckte sig ner i 3 invändigt..
På jägers tror jag dom diskat! Edit: dom vågade inte när det var en hemma tränare.. |
Tyvärr inte. Hade inte med den och fick nöja mig med 4 st 5 or och gick back ca 30 kr. Men det var iskallt redan innan loppet startade vad gällde chansen att vinna något av värde.
|