Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Eskilstuna (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22336-v64-eskilstuna/)

Voltstart 2014-12-07 17:17

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 389269)
Så är det. :)

Nåja, du har mer än gnuggat på sistone, Gidde.

Ett antal tunga vinster har väl möjliggjort utrymme för dig, eller hur?

Annars hade du haft ett par, tre fyra spel på dig av dagens storleksordning och sen: Utan spelkapital.:smoke:

sirlarsson 2014-12-07 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 389278)

Annars hade du haft ett par, tre fyra spel på dig av dagens storleksordning och sen: Utan spelkapital.:smoke:

Tror du på allvar han spelar så brant? Vem börjar att spela högvarians streckspel (med dessa insatser) med en rulle på runt 20k?

Gidde_Palema 2014-12-07 17:19

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 389273)
... behöver du bara störa dig på att du inte gick in på V4 också då...;)

Ruffino, Bellfaks och vilken mer spik på din megaflerbong imorrn?

(Nä, jag föll på Goop i lopp 8 där också. Ställningstagande där och många i sista tyvärr...)

Haha ja precis.. näe men jag är nöjd och glad :)

Ja de två kommer jag spika i alla fall, har inte hunnit kika speciellt mkt på omgången än. Ska ju till Färjestad imorgon kväll så blir plugg nu ikväll och imorgon förmiddag, får återkomma om jag hittar något bra! :)

Gidde_Palema 2014-12-07 17:21

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 389278)

Syftade inte på att jag har "gnuggat", utan på att hans resonemang var helt korrekt :)

olle 2014-12-07 17:26

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 389275)
Han tjänar mer på en dag, totalt med sponsorer, reklam osv har han runt 2,5 miljon i veckan netto men jag förstår din poäng :)

Jag intervjuade Zlatans gamla rektor på gymnasiet för ett antal år sedan och det var i alla fall inte baserat på hur han var i skolan (efter vad hon sa) som gjort att han tjänar dom pengarna.

Antingen skulle man blivit en skicklig travspelare (som Gidde) eller en skicklig fotbollsspelare (som Zlatan) om man sökte ekonomisk lycka. Inte först läsa in en universitetsexamen och sedan ta ett vanligt hederligt jobb. Jag klagar dock inte. Jag klarar mig mer än bra. Men det var innan man blev avstängd hos nätbolagen som det var relativt enkelt att även dryga ut inkomsten med någon eller några tusen i månaden på travspel. Har nästan inte spelat på hästarna i år. Omsätter 500-1000 kr i månaden utslaget på 4-5 speldagar. Anledning: Tidsbrist kombinerat med lite tappat intresse.

Voltstart 2014-12-07 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 389279)
Tror du på allvar han spelar så brant? Vem börjar att spela högvarians streckspel (med dessa insatser) med en rulle på runt 20k?

Han är ju hur ung som helst utan att ha typ hunnit arbeta, påstod han här en gång när många ifrågasatte honom för en vinst. Då säger det väl sig själv att ingen normalt har en överdriven summa att utgå ifrån med den bakgrunden.

Tycker bara att det är en grej att ha i tankarna för de som funderar på att börja spela på allvar. Omsätta stora summor är sällan en lysande idé, vilket Olle ofta poängterar. Du måste ofta ha haft tur först om du nu inte jobbar med en tidshorisont över årtionden...

Sen måste man ju börja om man ska prova, förstås!

Isaksson 2014-12-07 17:39

Grattis Gidde, snyggt spelat!

Viroid 2014-12-07 17:53

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 389262)
Gick ju hur bra som helst det där! Ganska exakt 300 000 in, fan va skönt! :cheers:

Grattis!

dado 2014-12-07 18:06

Grattis Gidde, helt otrolig vilken form du har, hoppas du fortsätter bjuda på fina spikar.. Grattis.. lycka till imor på hemmabana, har kännslan att du sätter imor också

Gidde_Palema 2014-12-07 18:08

Tack så mycket allihopa, var riktigt kul det här! Nu blir det plugg till Färjestad imorgon, önskar alla en trevlig kväll. :)

uLFStR491 2014-12-07 19:12

Grattis Gidde! Du är grym! O tack för dina tips!

Major 2014-12-07 19:28

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 389277)
Totalt på V6 var den 4500-5000 kr. Du var väldigt intresserad märker jag ;)

Det är klart att man är intresserad av hur stora insatserna är i dina olika spel, det ger en bra bild av ditt spelande.

Lycka till i fortsättningen.

Major 2014-12-07 19:44

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 389234)
Har flera olika flerbongar, men på den största har jag 1,3,4,5,6,7,9,11,12 i nästa och 1,2,3,4,5,6,10 i sista. Det har jag ggr 4, bara för 6 rätt, alltså ggr 10 i praktiken.

Kl 16.31 ser det ut så här

Major 2014-12-07 19:47

Citat:

Ursprungligen postat av Gidde_Palema (Inlägg 389248)
Med V6 inräknat så ser det ut som följande för mig inför sista.

1, ggr 10
2, ggr 10
3, ggr 10
4, ggr 10
5, ggr 35
6, ggr 35
10, ggr 22,5

Bara att hålla tummarna.

16.46 Så har det plötsligt blivit mer system? Undrar bara en sista fråga har du koll på verkligen på dina spel?

uLFStR491 2014-12-07 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 389310)
16.46 Så har det plötsligt blivit mer system? Undrar bara en sista fråga har du koll på verkligen på dina spel?

Men ge dig! Detta i frågasättande så fort nån vinner mycket pengar!
Tycker gidde har visat trovärdighet här på sharps! Gidde spikar två första loppen, låser på två i tredje avd. Sen har han målat på! Inga konstigheter!