![]() |
Citat:
Ett antal tunga vinster har väl möjliggjort utrymme för dig, eller hur? Annars hade du haft ett par, tre fyra spel på dig av dagens storleksordning och sen: Utan spelkapital.:smoke: |
Citat:
|
Citat:
Ja de två kommer jag spika i alla fall, har inte hunnit kika speciellt mkt på omgången än. Ska ju till Färjestad imorgon kväll så blir plugg nu ikväll och imorgon förmiddag, får återkomma om jag hittar något bra! :) |
Citat:
|
Citat:
Antingen skulle man blivit en skicklig travspelare (som Gidde) eller en skicklig fotbollsspelare (som Zlatan) om man sökte ekonomisk lycka. Inte först läsa in en universitetsexamen och sedan ta ett vanligt hederligt jobb. Jag klagar dock inte. Jag klarar mig mer än bra. Men det var innan man blev avstängd hos nätbolagen som det var relativt enkelt att även dryga ut inkomsten med någon eller några tusen i månaden på travspel. Har nästan inte spelat på hästarna i år. Omsätter 500-1000 kr i månaden utslaget på 4-5 speldagar. Anledning: Tidsbrist kombinerat med lite tappat intresse. |
Citat:
Tycker bara att det är en grej att ha i tankarna för de som funderar på att börja spela på allvar. Omsätta stora summor är sällan en lysande idé, vilket Olle ofta poängterar. Du måste ofta ha haft tur först om du nu inte jobbar med en tidshorisont över årtionden... Sen måste man ju börja om man ska prova, förstås! |
Grattis Gidde, snyggt spelat!
|
Citat:
|
Grattis Gidde, helt otrolig vilken form du har, hoppas du fortsätter bjuda på fina spikar.. Grattis.. lycka till imor på hemmabana, har kännslan att du sätter imor också
|
Tack så mycket allihopa, var riktigt kul det här! Nu blir det plugg till Färjestad imorgon, önskar alla en trevlig kväll. :)
|
Grattis Gidde! Du är grym! O tack för dina tips!
|
Citat:
Lycka till i fortsättningen. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tycker gidde har visat trovärdighet här på sharps! Gidde spikar två första loppen, låser på två i tredje avd. Sen har han målat på! Inga konstigheter! |