![]() |
Citat:
Avd III: Goldwin med annan kusk gillar jag. Har flera ggr lirat hästen på slutet och undrat vad Tina sysslar med i slutduellerna? Gå fram och krossa ordentligt i tid, tack! Maya Macau känns tidig och har bra skalle. Avd VI: 3 Save Our Souls ligger stallet lågt på. Jag tycker hästen sett riktigt fin ut vid ett par tillfällen. Idag är det ett uselt lopp i grunden och för mig blir hästen ett givet streck. Kommentar? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är det nångång Baron D Inverne ska vinna så borde det vara idag.
Tar den spets så är den intressant. Hästen är rätt så snabb ut iaf. Allt kan hända på dessa amatörlopp dock. |
Goldwin - Har gått bra det sista, står perfekt inne, stark sort som gynnas om det blir fart!
Ekets Patrik - Form, Startsnabb, Vinnarhålet, Lucka .... :-) :: |
Citat:
För mig är det givet att dubbla, får Calle bluffa bort en bit så kan det bli repris på förra loppet. |
Gardering känns given, då det finns flera riktigt snabba utanför.
43% på en som kan bli fast, måste man alltid spela emot. Citat:
|
Påpekat redan....
|
Någon som sett hur banan ser ut?. Inte kollat alls kommer inte att spela men det är jävligt grisigt i terrängen runt om. Blåser rätt obehagligt men annars ganska varmt. Svårt att vinna från bakspår och kort distans, kanske speciellt på Sundbyholm men tycker inte att man ska nonchalera Rite on Win helt om tänker gardera loppet. Brukar gå bra efter vila. Lite platschans på den tycker jag
|
Citat:
Idag saknar jag bra spikförslag. Goop i första till den %:n utan lopp i kroppen kan jag bara inte gå på. Vis av erfarenhet! Gör ett Joker för typ hundringen av grov chanskaraktär. Funderar vidare på V4-spelet istället, då det känns som om att samtliga favoriter kan falla där. Sånt gillar jag! (Keep It Cool var usel igår kväll...:thumbdown:) |
Citat:
|
Citat:
Tänkte skriva att Prins Alf är katapult vissa stunder, kunde ställa till det för favoriten, men det var redan sagt. |
Citat:
Sådär... Redigerar till att jag tror på stor risk för att 1:an blir fast i 5:e jag med. |
Snacka om att kasta sten i glashus.
|