Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Mantorp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22342-v75-mantorp/)

mackpeter 2014-12-09 12:51

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 389535)
Bra fråga, är inte alls säker.
Tror att Amour Rapide, Inken och NBC kör utav bara h-e.
AR snabbast, men släpper direkt till den av Inken och NBC som är först fram, och jag är inte helt säker på att NBC tar sig förbi.
Inken är mycket snabb om man laddar, vilket man sällan gör.
Men i dagens form tror jag Örjan gör allt för att fånga upp NBC, och sida vid sida kanske det går.
Och att ledaren skulle släppa tror jag inte på, har man häst som går 11 släpper man inte.

Då är ju Inken stenklar. Tråkigt!:sleep:

putte64 2014-12-09 13:09

Vi får kolla hur de tänker göra, ladda eller köra på styrka.
Som sagt, det är väl nästan bara i elitloppet som han laddats fullt och visat hur snabbt han kan öppna.

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 389545)
Då är ju Inken stenklar. Tråkigt!:sleep:

spalato 2014-12-09 13:51

http://imgur.com/nKERgbA

MMZavadil 2014-12-09 14:35

Hej,

Ny här på forumet och tänkte delge er mina två bästa idéer till på lördag (hemmabanan).

V75-4: 6 SKYMASTER 4%

Mött betydligt värre hästar än dessa och borde ha toppchans (enligt mig). Galopperade på väg mot ledningen sist i V75 och får han en hyfsad start borde han lägga alla på rygg. Anders har väl ingen jätteform på grejerna men det borde han bara vinna.
Sjukt bortglömd av spelarkåren...

V75-5: 8 MONTDORE 15%

Stark som få och på den här distansen kan jag inte se honom förlora.
Favoriten har väl aldrig varit direkt bra över längre distanser och jag tycker MONTDORE är en bättre häst över just 3 km. Strykningen på Bazire dimanche betyder också 3:e spår i starten...Jansson rattar hem den här alla dagar i veckan.

2 st spikar klara...5 lopp kvar att beta av...

Klanke 2014-12-09 20:12

passa bakspåren på Mantorp, de har en tendens att sätta dit nosen.....

Dlniken 2014-12-10 00:42

Glöm inte Rugiada dei rex, lutar åt spik vid första anblicken!

putte64 2014-12-10 12:59

Melander ligger lågt i startrusningen, kanske inte blir någon laddning ?

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 389551)
Vi får kolla hur de tänker göra, ladda eller köra på styrka.
Som sagt, det är väl nästan bara i elitloppet som han laddats fullt och visat hur snabbt han kan öppna.

trance_error 2014-12-10 13:37

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 389767)
Melander ligger lågt i startrusningen, kanske inte blir någon laddning ?

Fördel NBC isf.

spalato 2014-12-10 13:46

Citat:

Ursprungligen postat av MMZavadil (Inlägg 389568)
Hej,

Ny här på forumet och tänkte delge er mina två bästa idéer till på lördag (hemmabanan).

V75-4: 6 SKYMASTER 4%

Mött betydligt värre hästar än dessa och borde ha toppchans (enligt mig). Galopperade på väg mot ledningen sist i V75 och får han en hyfsad start borde han lägga alla på rygg. Anders har väl ingen jätteform på grejerna men det borde han bara vinna.
Sjukt bortglömd av spelarkåren...

V75-5: 8 MONTDORE 15%

Stark som få och på den här distansen kan jag inte se honom förlora.
Favoriten har väl aldrig varit direkt bra över längre distanser och jag tycker MONTDORE är en bättre häst över just 3 km. Strykningen på Bazire dimanche betyder också 3:e spår i starten...Jansson rattar hem den här alla dagar i veckan.

2 st spikar klara...5 lopp kvar att beta av...

TT rankade Skymaster i a-gruppen senast. Tycker ändå inte att den har samma spelvärde som vid vinsten på V75 med Uffe. Ointressant med andra ord. Gäller att hitta nya motbud.

monimaker1 2014-12-10 16:15

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 389783)
TT rankade Skymaster i a-gruppen senast. Tycker ändå inte att den har samma spelvärde som vid vinsten på V75 med Uffe. Ointressant med andra ord. Gäller att hitta nya motbud.

Skymaster står ju ännu bättre inne i loppet nu än förra gången. klart spelvärde om den står under 10% (sund på kusken annars hade den varit ett givet spikbud för min del):evilgrin39:

MMZavadil 2014-12-10 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av monimaker1 (Inlägg 389800)
Skymaster står ju ännu bättre inne i loppet nu än förra gången. klart spelvärde om den står under 10% (sund på kusken annars hade den varit ett givet spikbud för min del):evilgrin39:

Just därför den kommer stå under 10%...någon styrning måste han ju lyckas med den gode Anders :)

Tirich 2014-12-10 22:59

Hade tänkt spika Montdore på lördag, men nu vetefan.
Berghs form verkar ju vara... sådär.
Galopp i varje lopp

softpojk 2014-12-10 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 389980)
Hade tänkt spika Montdore på lördag, men nu vetefan.
Berghs form verkar ju vara... sådär.
Galopp i varje lopp

Bergh är en pajas som inte kan ta en förlust