![]() |
v4
2 ABY
2,00 Kr. V4 2,00 Kr. AFD 1 1,6,7,10,11 AFD 2 7,8 AFD 3 3,4,5,8,12 AFD 4 10 50 SPIL Total 100,00 Kr. 9-DEC-2014 19:14:50 |
Citat:
|
Det är ca 20m i skillnad att gå hela loppet i dödens och att sitta i spets.
Hon var före och satte allt på ett kort. Kommer hon förbi sparar hon 15m och får dämpa tempot, och då hinner ingen i fatt. Jeppe såg hon bara gasade, han överskattade sin häst. Angelicas var 30-40m bättre, Jeppes har knappt kommit i mål. Edit: Är det 2m skillnad mellan spåren / hästarna blir det 18.8m på Jägers. Citat:
|
hobard vinner inte ikväll
|
Citat:
|
Citat:
såklart vinner hon om hon kommer till spets och det tror jag alla förstår Men varför köra så hårt i dödens |
Citat:
Alla är barn i början och som spelare är det vår ansvar att ha koll på sådana parametrar. Jäkla idiot man är!!!:idiot: |
Citat:
Att man har den som C-häst , jag skämms |
Det var ju synd.
Själv spikade jag just för att hon skulle köra sådär, och att jag trodde hon skulle ta sig förbi Hanna. 8% på en spetsvinnare, var tanken. Tycker hon gör helt rätt som laddar, sedan kan man ge sig någon gång, men hon synade Jeppe då hon hade övertaget. Nästa gång har hon respekt med sig, och då får hon spets och vinner. Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-12-09 Bana: Jägersro T, omg. 54 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 3, 6 2 5 Hobard* 3 1, 2, 3, 5, 7, 12 4 4, 10 Vadet gäller startnummer 24 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 48,00 kr Kvittonummer: A524 **** **** 9145 |
HaHaHa.
Favoriten sköter sig inte, och startpersonalen fegar ur. Den hade svårt senast också, och var nära galopp redan då. Hur många chanser ska han få ? Omstart tills den går, eller ??? |
Citat:
|
Har sett det förr på Jägers.
Har de lirat själva, eller ? Bara för att den står i 82% ska den inte ha några fördelar... Men det är väl allmänt känt att Jägers har värdelös startpersonal ? Fråga Doob vad han tycker :lol: Citat:
|
Citat:
|
Någon som såg V65 loppet, hur fan kunde speakern var så säker på 9? Eller är det jag som är blind. Kunde inte avgöra det där för fem öre!!
|