Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V4 Östersund (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22363-v4-ostersund/)

softpojk 2014-12-11 13:36

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 390093)
Håller med - verkar inte trovärdigt.Like lite som de som visar en kupong med så gott som helgarderat inför de två sista loppen efter 3,4,5 eller som igår sex körda!

Hur i helv tänker du nu? En person som i princip alltid postar system, vinster & förluster, inte är 100% aktiv en dag på sharps, postar hur det ser ut när två alt tre avdelningar återstår inte är trovärdiga? Är många som gör så. Låter mer som att du är bitter för att du inte själv är kvar när det är två eller tre omgångar kvar?

Jag brukar dock alltid posta system i förväg, men funta på sluta me det. blir ju sönder jinxat deluxe.

Glädjs åt andras vinster istället för att tro att folk ljuger. Men jag vet inte, du kanske bara har lögnare i din närhet "IRL", därför din tvekan.

Voltstart 2014-12-11 13:42

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 390095)
Hur i helv tänker du nu? En person som i princip alltid postar system, vinster & förluster, inte är 100% aktiv en dag på sharps, postar hur det ser ut när två alt tre avdelningar återstår inte är trovärdiga? Är många som gör så. Låter mer som att du är bitter för att du inte själv är kvar när det är två eller tre omgångar kvar?

Jag brukar dock alltid posta system i förväg, men funta på sluta me det. blir ju sönder jinxat deluxe.

Glädjs åt andras vinster istället för att tro att folk ljuger. Men jag vet inte, du kanske bara har lögnare i din närhet "IRL", därför din tvekan.

Efterhandare är ointressant. Det är allt. Slutsatser får du själv dra.

Hur kul är det att gratulera personer som endast vinner på begränsat stora system?

Statistiskt orimligt.

Det är ju kul att gratta andra, men inte flera ggr i veckan baserat på endast vinstbongar och snäva spel som normalt inte ramlar in...:sleep:

hoola 2014-12-11 13:53

Man måste få lov att undra

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 390095)

Jag redovisade själv en efterhandare (hela 134 kronor!!!!!!!!! på satsade 40:-) tack vare Giddes tips.Det är på den nivån jag är - en småspelare och har därför ingen anledning att vara bitter på de som är MYCKET skickligare som t.ex Gidde,Voltstart m.fl.Även Dalle 82 och Voltstart ifrågasätter trovärdigheten...

Ante30 2014-12-11 13:57

Tack Gidde att uppmärksamma att princen starta idag.

La in ett fett platslir och fick fina 2,5

softpojk 2014-12-11 14:01

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 390097)
Jag redovisade själv en efterhandare (hela 134 kronor!!!!!!!!! på satsade 40:-) tack vare Giddes tips.Det är på den nivån jag är - en småspelare och har därför ingen anledning att vara bitter på de som är MYCKET skickligare som t.ex Gidde,Voltstart m.fl.Även Dalle 82 och Voltstart ifrågasätter trovärdigheten...

Vinst som vinst :cheers:

Ante30 2014-12-11 14:03

tycker ofta just platsoddsen är fina i france. hög omsättning oxå och odds som inte sjunker under lopp

softpojk 2014-12-11 14:04

Jag tycker många hästar blir diskade i France:clap:

hoola 2014-12-11 14:05

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 390100)
Vinst som vinst :cheers:

Just precis!

Voltstart 2014-12-11 14:06

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 390097)

Jag tror "Dalle" och jag tycker det är tråkigt med personer som bara dyker upp när det är dax att slå sig själv på bröstet över att spelet gått in...

Vad ligger bakom? Förlustbongar/omkostnader sedan senaste vinsten? Total insats på spelformen denna gång(Många seriösa använder sig utav reducerat...)?

Det finns ingen mening att gratulera när det känns helt urvattnat...("Here we go again..."):smoke:

Gidde_Palema idag känns inte urvattnat. Han redovisar hur han hankar sig fram omsättingsmässigt, delger många av sina tankar och jämrar sig när oturen grinar honom i ansiktet. Sådana personer är roliga att gratulera...:yes:

Nog för mig i denna tråd!

hoola 2014-12-11 14:39

En kommentar till

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 390105)
Just precis!

Två dar efter registreringen på Sharps (26/11) skrev jag inför ett 86-lopp:

"Perfekt spår,kuskförstärkt och (enligt Ronden) kanske jänkarvagn.
Bra chans för Aibohphobia, tycker jag."

Den vann och gav 6,4 i odds.Men det är klart - jag spelar inte så ofta och därmed bidrar sällan. Så ha lite överseende med en småspelare!

mackpeter 2014-12-11 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 390083)
Någon Fransman säger säkert till sig själv ho the fuck is Goop. Inte samma respekt där

Sharps har anmält dig till en s(v)ärskola i franska språket. Ca' va!:innocent: