![]() |
|
Citat:
|
Kalle Växus var bra, men det blev för tufft med alla tillägg.
|
Varken Tippex eller Homme Balder var i ordning idag, tråkigt att se.
|
Åker Chivas dit så kan det bli hyggligt på en femma, men 11:an måste in i sista också.
|
Lirar 1-5 på dagens dubbel. Henrik Svensson verkar ha ordning på hästarna just nu och jag tror en del på Friggtor i sista.
|
så brände man v4 på 8 hästar... god jul gott folk
|
Citat:
|
Varit rätt lugnt sen Onsdags.
Kör en DD: 11-10 x 500 |
Bra! Myr Faksen i sista så får man stänga butiken för dagen.
|
Karma Robert Bergh.
|
Östman kör alldeles för sent för att ha någon som helst chans att nå fram.
|
Långben e grym på kallblod!
|
Citat:
|
Citat:
|
bra drag
Citat:
|
SO
Tackar för Corinne Ås !! Med på V3 o VPL o Tvilling |
Coriano Ås ska det ju vara.
|
Citat:
Nu satte Ove A in min följehäst i V3:1 iallafall! Gött! Så sur gunga på Svanstedt nu när min skräll med Smulle ramla in i avdelningen efter...3% Både V5(Joker) och V4 åt fanders! Surt! Här V4: Registrerat spel Datum: Fredag 2014-12-12 Bana: Axevalla, omg. 34 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 10 Oliver Kronos 2 1 Kabal 3 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 12 4 1, 2, 3, 4, 11 Vadet gäller startnummer 40 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 80,00 kr Kvittonummer: Galopp, Galopp :hurt: Undra om Berghs Love You:are i sista loppet på B kommer vara överlägsen? |
Tur det finns V3!
Canal Skater föll ju med flaggan i topp senast och mötte löss idag. Långben och Berghárn räcker långt på Bergsåker!:clap: |
Citat:
Kommer ihåg när han körde några omöjliga kallblod som min kompis tränade för en 20-25 år sedan o han satte upp ungtuppen Robert,som han skrällde med naturligtvis efter vissa förändringar,men hästkarl ut i fingerspetsarna det e han. Skulle man ha råd att skaffa häst så ligger han bra till |
Citat:
Resultaten talar ju för sig själv när han får in häst i träning. Många lovande blir betydligt bättre. Kung Åke sa ju att Robban kommer dominera när han lämnar Sverige. Det säger väl det mesta... ...synd bara att Åke inte kunde lärt sonen Anders hur man håller en häst i trav över mål när allt motstånd försvunnit...:ful: |
Vaddå robban kommer dominera? totalt överkörd i v75, v64, v65 senaste tiden, sen framgångar på v3..
................ |
Citat:
|