![]() |
Citat:
I övrigt tänker jag ha 3,7,8,10 i avd 2. De verkar lite dugliga... I övrigt funderar jag på kring vad jag ska spika i 1:a eller sista. Persören tycker jag bara varit seg på sistone och den som favorit känns initialt helt iskall.:) |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-12-16 Bana: Axevalla, omg. 35 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 6, 7, 10 2 3, 7, 10 3 2, 3, 4, 5, 7, 8 4 1 Alvena Tarzan 5 7, 8 Vadet gäller startnummer 108 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 108,00 kr Kvittonummer: min v5, hoppas på lite mer skrällar än v4:an ... |
Dahlborg...SUCK! Vad ska du fram å göra när du vet om att Tennis ska gå på väntan?
Red: Benzons jolle är MAGISK! |
Sån jävla rättvisa! Fyfan vad skönt.
|
Haha varför gick Sedström ut i andraspår?
|
Citat:
Börjar få torskfrossa på nr 1 i nästa. Min gamla följehäst 4 såg bättre ut än normalt? Eller brukar hästen se bra ut och det är därför jag en gång fastnade för kusen? Nåväl, självklart faller liret på nr 1!:) Red: Behärskat Alicia!:claps::thumbup::hattenav: |
Bara jag som har problem med att sändningen laggar?
Fan att de släppte ut 3an :cry: |
missade V5-3, vad hände?
var de andra dåliga eller var ultevis bra? störigt när jag hade täckt upp mest i det loppet... ännu störigare nu när voltstarts rekvinnare vann som spik i v5-4... hoppas jag bränner i v5-5. |
Citat:
|
Citat:
Vann med ett upplopp lätt överdrivet. |
Citat:
Stefans i första berättas det ju om i ronden, så den borde jag klart satt som A-häst i ett lopp jag saknade känsla i. V3 på 7:an nu iallafall. Kan bli en slant. God tur på V5. Vilka har du kvar?:popcorn: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
RED: Trav är svårt! Idag var Persören helt plötsligt allt annat än seg. Påvisade absolut toppform. Sedan att 7:an inte kör när tåget går är uselt styrt... |
Undrar om någon häst pröjsar för 4 rätt.
|
Citat:
|
Citat:
Hästen finns i mitt ♥ sedan loppet 15/7 -2013, då han vann med 60 meter, okörd från spets, ffg ¢¢. Rekordsänkte med TRE sekunder till fina tiden 1.14.9 /2140 V, i femte starten för livet. Nu får han väl kvala igen, men en dag kommer den sitta till glatt odds/streck% och ingen såg den komma ;) |