![]() |
Citat:
|
Herregud, vad är kraven för att få körlicens nu för tiden? Sätt upp de som kan köra häst, kan man inte ens köra upp bakom startbilen utan att orsaka en olycka så ska man nog stanna utanför banan.
|
Vad var detta nu då? har dom verkligen licens de här nissarna som sitter upp. Han blåser ju rakt upp i vagnen. jäkla tur att det inte gick helt åt helsike
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kör plats i lopp 4 på Bet365, nr 14 global oxygen 3,00
Vinnare liten slant också också till 9 ggr degen Värmde fint. |
Citat:
Nån känsla för att Super Photogenic eller Zanimede ska leverera i paritet med vad de är dugliga till idag? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
I övrigt tänker jag ha 3,7,8,10 i avd 2. De verkar lite dugliga... I övrigt funderar jag på kring vad jag ska spika i 1:a eller sista. Persören tycker jag bara varit seg på sistone och den som favorit känns initialt helt iskall.:) |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-12-16 Bana: Axevalla, omg. 35 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 6, 7, 10 2 3, 7, 10 3 2, 3, 4, 5, 7, 8 4 1 Alvena Tarzan 5 7, 8 Vadet gäller startnummer 108 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 108,00 kr Kvittonummer: min v5, hoppas på lite mer skrällar än v4:an ... |
Dahlborg...SUCK! Vad ska du fram å göra när du vet om att Tennis ska gå på väntan?
Red: Benzons jolle är MAGISK! |
Sån jävla rättvisa! Fyfan vad skönt.
|