Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Gävle (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22427-v75-gaevle/)

softpojk 2014-12-22 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av ML2 (Inlägg 392935)
Spik Shadow W känns tryggt i första!

Är lite också inne på det, häst som pallar skor med ett perfekt lopp i kroppen..
Dock papparazi hemma häst och brukar väl möta lite finare lirare? båda kommer ofta i mål. Loppet många säger är svårlöst, kanske blir svårlöst. men kanske också väldigt simpelt med facit. :cheers:

Groknak 2014-12-22 22:00

https://www.atg.se/dynamic_files/v75lira141223.pdf

Intressant läsning! Tips!

Voltstart 2014-12-22 22:14

JULPENGAR:

Blir ett minisystem imorrn. Det är förstås en rå chansbong i grunden det handlar om såhär dan innan Jul. Tar mig tid att checka av spikarna med Putte64:

I första avdelningen kommer ännu ett av Reijos många luftslott ut. Lär se ståtlig ut fram till sista sväng ungefär, likt en julren, därefter sträcker hästen nog på sig mer uppåt än framåt...

Då är det dags för den ständigt (vinter-?)skobärande 6 Orlando Gel att ge belackarna svar på tal sen senast. En rejäl slutstöt sätter motståndet schack matt, samtidigt som hårt betrodde Papparazzin sprattlar runt i sina finskor i ett försök att själv agera (V75-)stjärnan för kvällen...

...bättre tro fullt ut på tomten än att ha för höga tankar om sig själv, eller hur?

I avd IV är min tanke att låta kylan bita sig fast rejält denna förväntade vinterkväll. Jag agerar iskallt och går fullt ut på 1 Blue Star Celerity. För mig är han den solklara stjärnan denna ljuva uppesittarkväll. När han bidat sin tid i vinnarhålet alternativt 3:e invändigt större delen utav loppet, så har han bara att välja en av alla luckor som per automatik brukar uppenbara sig mellan klasslösa djur på vinterbana. Över upploppet lär stjärnglansen göra sig väl synlig denna kristallklara decemberafton!:innocent:

Jag röker inte, men kanske tar jag fram vinstcigarren efter tipsframgångarna och symboliskt skänker lite glöd till alla de stackars fattiga som ännu inte har råd att unna sig en julafton vältrad i lyx och allmänt överflöd...:smoke:

:drunk: Kommentar Putte64?

(Raka tvillingen med senast fort spurtande Roffe Starlet i sin nya jänkarvagn förgyller än mer glans åt julen! Jag ser stjärnor överallt jag önskar se dom)

Helge 2014-12-22 22:18

Du upptäcker det säkert förr eller senare men Orlando Gel varit struken bra länge ;)

softpojk 2014-12-22 22:25

Äntligen Voltis.. vart f-n har du varit?

Voltstart 2014-12-22 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 392945)
Du upptäcker det säkert förr eller senare men Orlando Gel varit struken bra länge ;)

Ajdå, en fallande stjärna...:omfg: Snopet!

Då försöker jag försätta Bergh istället och hoppas Lingbo Helen ska ro hem kosingen åt mig! :cheers:

Registrerat spel

Datum: Tisdag 2014-12-23
Bana: Gävle
Spelform: V75, omg. 67

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3 Lingbo Helen... sätt igång å rucka, Robert!
2 7, 12, 15... en unik bong, helt enkelt!
3 2, 8 ...Jingle Bellfaks faller bortom spelvärdesprincipen denna afton. Funnit en diamant i guld dock!
4 1 Blue Star Celerity (3)...stjärnfyllt även på bänken!
5 2, 7 (1)...Malte å jag har en massa gravöl i reserv ifall det skulle skita sig!
6 4 M.T.Jest ...Norrländsk stjärnkusk!
7 13, 15... hoppas det finns en Janne till alla rätt!

Vadet gäller startnummer

24 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 12,00 kr (24 rader! Vi siktar ju mot jul!)

Kvittonummer:Hoppas denna sista spelbricka innan jul åter ska sätta spelformen i zenit!

Hmmm...känns som att jag missat nåt streck? Visst f-n, det är ju kronor jag siktar på, inte rader...:whoco5:

softpojk 2014-12-22 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 392944)
JULPENGAR:

Blir ett minisystem imorrn. Det är förstås en rå chansbong i grunden det handlar om såhär dan innan Jul. Tar mig tid att checka av spikarna med Putte64:

I första avdelningen kommer ännu ett av Reijos många luftslott ut. Lär se ståtlig ut fram till sista sväng ungefär, likt en julren, därefter sträcker hästen nog på sig mer uppåt än framåt...

Då är det dags för den ständigt (vinter-?)skobärande 6 Orlando Gel att ge belackarna svar på tal sen senast. En rejäl slutstöt sätter motståndet schack matt, samtidigt som hårt betrodde Papparazzin sprattlar runt i sina finskor i ett försök att själv agera (V75-)stjärnan för kvällen...

...bättre tro fullt ut på tomten än att ha för höga tankar om sig själv, eller hur?

I avd IV är min tanke att låta kylan bita sig fast rejält denna förväntade vinterkväll. Jag agerar iskallt och går fullt ut på 1 Blue Star Celerity. För mig är han den solklara stjärnan denna ljuva uppesittarkväll. När han bidat sin tid i vinnarhålet alternativt 3:e invändigt större delen utav loppet, så har han bara att välja en av alla luckor som per automatik brukar uppenbara sig mellan klasslösa djur på vinterbana. Över upploppet lär stjärnglansen göra sig väl synlig denna kristallklara decemberafton!:innocent:

Jag röker inte, men kanske tar jag fram vinstcigarren efter tipsframgångarna och symboliskt skänker lite glöd till alla de stackars fattiga som ännu inte har råd att unna sig en julafton vältrad i lyx och allmänt överflöd...:smoke:

:drunk: Kommentar Putte64?

(Raka tvillingen med senast fort spurtande Roffe Starlet i sin nya jänkarvagn förgyller än mer glans åt julen! Jag ser stjärnor överallt jag önskar se dom)



Håller med dig där om Blue Star Celerity. Att den är livsfarlig i detta lopp.

Dock Quick of the Draw. Favorit spår & Distans? Plockat två vinster från spåret och distansen spets & slut. dock var detta i september, sen har det blivit lite galopper och annat strul, Undrar hur banan ser ut imorgon? Har Blue star vunnit med skor nångång? Jag funderar också väldigt mycket på det här loppet.

Casper inget hot för dig? Kan få en fin resa kanske, går ofta bra i mål. Ett lopp som är klurigt för mig, likväl lopp tre, Highspeed från bakspår, dock enklare motstånd. Har väl storchans ändå? Men jag tycker Deal or No deal är ett riktigt bra motbud. Är också av lite tuffare kaliber tycker jag.

Två lopp som grymmer mig.


Sen vill jag varna för 2 Mystery Love i Avd 1. Har gjort det radiöst bra på sistonde. Blir nog ruggit farlig.

doob 2014-12-22 22:44

1) 2 3 4 5 8 9
2) 2 3 8 10 12 13 14 15
3) 2 4 6 8 10
4) 4
5) 2
6) 1 3 4 5 6 8 11 12
7) 8

Räknar med sex efter sex och sedan en Bergh-trudelutt i 200 meter som slår av Venkatesh med ett huvud! Klirr.... Tackarrrrr

softpojk 2014-12-22 22:47

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 392950)
1) 2 3 4 5 8 9
2) 2 3 8 10 12 13 14 15
3) 2 4 6 8 10
4) 4
5) 2
6) 1 3 4 5 6 8 11 12
7) 8

Räknar med sex efter sex och sedan en Bergh-trudelutt i 200 meter som slår av Venkatesh med ett huvud! Klirr.... Tackarrrrr

Säkert, tänkt på det som fan. Han åker väl ner och sabbar vinnare :evilgrin39:

michel65 2014-12-22 23:00

spik
 
1 Zenit Brick som senast såg riktigt fin ut då han från 4-par utv gick med i ryggar 750 kvar, kom ner i 2-par utv sista 400 m, varifrån han gick på på 250 m från mål och vann säkert. Har ett bra läge här bakom bilen och lyckas Kontio försvara innerspåret och komma till spets, kan kamraterna få svårt att rå på honom...

michel65 2014-12-22 23:02

spik 2.
 
Vind eller forsvind?
Der er en hel del vind eller forsving over 4 Quick on the Draw, der stiller til start i V75-4. Mange vil måske ikke stå ugarderet p.g.a. de mange galopper i resultatrækken. Det er dog værd at bemærke, at Erik Adielsson har et særdeles godt tag i hesten. To gange har han kørt Quick on the Draw og begge gange er det blevet til sejr på 11-tider over sprinterdistance for hesten. Begge gange har været efter at han har overtaget spidsen og trukket i et hårdt tempo. Der er et par udfordrere i spidskampen her, men holder Quick on the Draw sig i skindet denne gang, så kan det meget vel blive til føring hele vejen for hoppen, der ikke en gang er sikker på at blive favorit i løbet

Voltstart 2014-12-23 00:05

Citat:

Ursprungligen postat av softpojk (Inlägg 392949)
Håller med dig där om Blue Star Celerity. Att den är livsfarlig i detta lopp.

Dock Quick of the Draw. Favorit spår & Distans? Plockat två vinster från spåret och distansen spets & slut. dock var detta i september, sen har det blivit lite galopper och annat strul, Undrar hur banan ser ut imorgon? Har Blue star vunnit med skor nångång? Jag funderar också väldigt mycket på det här loppet.

Casper inget hot för dig? Kan få en fin resa kanske, går ofta bra i mål. Ett lopp som är klurigt för mig, likväl lopp tre, Highspeed från bakspår, dock enklare motstånd. Har väl storchans ändå? Men jag tycker Deal or No deal är ett riktigt bra motbud. Är också av lite tuffare kaliber tycker jag.

Två lopp som grymmer mig.


Sen vill jag varna för 2 Mystery Love i Avd 1. Har gjort det radiöst bra på sistonde. Blir nog ruggit farlig.

Kul å se att du analyserar på! Jag tar inte så hårt på denna omgång. Seriöst kring Star är att hästen möter allmänt skräp och kan få samma resa som senast. Lite analys där. Hur med skor? Vet ej.

Orlando har en tung spurt när hästen har en bra dag, tror att den frisk kan duga här.

Deal or No Deal är en barfotahäst, är jag ganska säker på. Klart bäst så, enligt gamla uttalanden som fastnat hos mig.

Tar du mer seriöst på omgången och tänker offra en mer kännbar slant, så ska du veta om att Quick On The Draw är hur snurrig som helst. Gå på den som spik när den blir favorit känns helt fel i grunden...:cheers:

putte64 2014-12-23 06:15

Du väljer själv, men jag skulle inte spika BSC.
Tycker den har varit rätt dålig, även om senast var ett fall framåt.

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 392944)
JULPENGAR:

Blir ett minisystem imorrn. Det är förstås en rå chansbong i grunden det handlar om såhär dan innan Jul. Tar mig tid att checka av spikarna med Putte64:

I första avdelningen kommer ännu ett av Reijos många luftslott ut. Lär se ståtlig ut fram till sista sväng ungefär, likt en julren, därefter sträcker hästen nog på sig mer uppåt än framåt...

Då är det dags för den ständigt (vinter-?)skobärande 6 Orlando Gel att ge belackarna svar på tal sen senast. En rejäl slutstöt sätter motståndet schack matt, samtidigt som hårt betrodde Papparazzin sprattlar runt i sina finskor i ett försök att själv agera (V75-)stjärnan för kvällen...

...bättre tro fullt ut på tomten än att ha för höga tankar om sig själv, eller hur?

I avd IV är min tanke att låta kylan bita sig fast rejält denna förväntade vinterkväll. Jag agerar iskallt och går fullt ut på 1 Blue Star Celerity. För mig är han den solklara stjärnan denna ljuva uppesittarkväll. När han bidat sin tid i vinnarhålet alternativt 3:e invändigt större delen utav loppet, så har han bara att välja en av alla luckor som per automatik brukar uppenbara sig mellan klasslösa djur på vinterbana. Över upploppet lär stjärnglansen göra sig väl synlig denna kristallklara decemberafton!:innocent:

Jag röker inte, men kanske tar jag fram vinstcigarren efter tipsframgångarna och symboliskt skänker lite glöd till alla de stackars fattiga som ännu inte har råd att unna sig en julafton vältrad i lyx och allmänt överflöd...:smoke:

:drunk: Kommentar Putte64?

(Raka tvillingen med senast fort spurtande Roffe Starlet i sin nya jänkarvagn förgyller än mer glans åt julen! Jag ser stjärnor överallt jag önskar se dom)


Helge 2014-12-23 08:12

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 392956)
Kul å se att du analyserar på! Jag tar inte så hårt på denna omgång. Seriöst kring Star är att hästen möter allmänt skräp och kan få samma resa som senast. Lite analys där. Hur med skor? Vet ej.

Orlando har en tung spurt när hästen har en bra dag, tror att den frisk kan duga här.

Deal or No Deal är en barfotahäst, är jag ganska säker på. Klart bäst så, enligt gamla uttalanden som fastnat hos mig.

Tar du mer seriöst på omgången och tänker offra en mer kännbar slant, så ska du veta om att Quick On The Draw är hur snurrig som helst. Gå på den som spik när den blir favorit känns helt fel i grunden...:cheers:


Hur är det med dig? Orlando är fortfarande struken, du fick infon, noterade det och svarade på det men skriver 1 och 1/2 timme senare om hästen igen som tänkbar vinnare!?

boozty 2014-12-23 08:13

Jag hörde på bergsåker igår att tränarna som hade häst till start ikväll på gävle hade fått sms att dom skulle förbereda sig på ev barfota förbud, värt att tänka på.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved