![]() |
V4 p´å Bollnäs
1) 4 2) 2,4,6,13,14,15 3) 2,5,9,10 4) 9 Kostar fleris x 5 = 240 |
Spelar Barkåks Barabbas plats till 9.75 (UB). Går alltid med skor, har en bra kusk, gillar distansen och har gjort en del rätt bra lopp som räcker för att slåss om pallplatserna här.
|
mackpeter, Alamo är bättre än Huge Star men det är skoändringarna vi försöker komma överfund med. Den som påverkas minst negativt är den som gynnas mest..
|
Nätoddsen på Leader Tom har rasat sen jag rekade streck på v64 och platsspel. Är sugen på att spela 11-13 på DD men väntar in oddsen och ser var vi hamnar.
|
Avslag från Veijo på Ålands Vikingen. Vem vinner då DD 2?
|
Ålandsvikingen Kanske stryks
|
Kanske stryks Ålands Vikingen, knepigt med banan och balanser.
|
Citat:
|
Citat:
|
Travet måste komma till rätta med ofoget att anmäla barfota för att sen ändra EFTER spelstopp till skor.
Är helt säker på att flertalet av de som till slut kör med skor har tänkt så innan 19:00 också. Om Flemming går ut till SS på onsdagen med info om skor, varför anmäler han då barfota? Så jävla nonchalant mot spelarkåren så det finns inte. Jag har ingen enkel lösning, men någonting måste de styrande hitta på. Idag är det ju parodi |
Citat:
Han har ju inget gått med skor på åratal. |
Citat:
|
Citat:
|
Vad är Sweet Commander för en norsking. Kan den vinna?
|
Ålandsvikingen struken
|
Med tanke på att Veijo ligger lågt med Ålandsvikingen så tycker jag att 10 gånger på Bet365 på Red Hot Snapper är bra. En häst som ifall han är i ordning duger gott och väl i detta gäng. Bör vinna detta oftare än 10%.
Edit. Ålandsvikingen struken så oddsen kommer därmed sjunka. |
Veijo strök Ålands Vikingen.
|
Förbannat!!!!!!!!!! Ålandsvikingen struken :cry: Kunde de inte strukit innan spelstopp ist........
|
Citat:
|
Citat:
|
Struken häst: Ålands Vikingen
|
Men o andra sidan skit pengar på V64an idag så kan lika gärna förlora den
|
Citat:
|
Citat:
|
Bajsfavoriter, deppar ihop.
Postade detta tidigare, bra skrivet ang skofuskandet. http://piclair.com/data/4v7nw.jpg |
Citat:
Expekt har ännu inte korrigerat oddsen efter strykningen av Ålandsvikingen men kan inte tänka mig att man oddset hamnar under 4 gånger pengarna på Red Hot Snapper. Dubbeln där med Leader Tom ger därmed ungefär 100gånger. |
Citat:
|
Citat:
|
DD blev rörigt värre.
Provar 6-6 500:-. 7-6 200:-. Och tvilling i lopp 7 6-7. |
Citat:
|
Spelar vinnare på Nabab Di Poggio ...som jag tror är mindre missgynnad av banan
N favoriten |
Spikar 1an i första och kör alla i sista. Hoppas på fin resa, vilket absolut inte är omöjligt.
|
Blev 6-6 och 6-13 tillslut...
|
YES!!
|
Snyggt av Thorson.
|
Snyggt Nicklas!!! lånade den lite grann....
|
Snyggt! Lycka till med Red Hot Snapper.
|
Citat:
|
så jävla skönt
Tackar för den Jobbar vi in 11,13 eller 15 i DD2 |
snyggt nicklas
|