![]() |
En gammal Solvalla räv på tobaken tipsade om Fiveaside i avd 6.
Så det får bli DD spel mot den. 2.3.5.11-2 x 30kr |
Vad GÖR Cederin?!!! Ger bort 2:a ut! Hästen kan ju inte känts startberättigad! Tomte!!
Tuuuuuur att det löste sig till slut. De bakifrån, alltså de speediga, kommer flygandes idag. Verkar vara sånt underlag... Softpojken: Nu har du "press på dig". Jag hade först gått ifrån spik på Melker till Ägir, men med din analys på 9:an så flyttade jag mitt 2-hästarslås. Det är bara att börja våndas!:sweatdrop: Ingen Pedersen-häst som vinnare i V:e önskas, alltså!:rant: |
Fan. Börjar med black. Helvete. Klantigt att missa den. Tyckte den var för överspelad men tydligen inte chanslös
|
Citat:
|
Citat:
Är dina system på "g", eller har du lirat VP på Ägir? Jag hoppade det sistnämnda tyvärr... |
Citat:
|
Citat:
Tyvär inte jag on the picture. Edit ps DS |
Runt om nu Algot!
|
Citat:
|
Innerspår verkar hopplöst idag. Bra att det kom en skräll i alla fall när han torskade.
|
Citat:
Det positiva är att jag fega med V64 och kan få lite tillbaka.:) ____ Missa Hot Mama i Norge! Jag som gjorde ett 56-raders på roliga namn. Hur kunde jag gå ifrån den undrar jag då? |
DD
2
5 x 100 |
Citat:
|
Citat:
|
Voltstart har du börjat analysera V65 så vi har något o göra ikväll?
rikstoto.no vg.no trav Registrerat spel Datum: Söndag 2014-12-21 Bana: Romme Spelform: Dagens Dubbel, omg. 708 Avd Ordinarie hästar 1 3, 11 2 9 Sid the Kid Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: E928 0B94 8525 |
Kliver av V65:an på 7 av 10 hästar, när ska man sluta ed det här jävla finessliret.
Tar man me 2 1%-are kan man väl lika gärna ta de tre andra också. PAJAS!!! Det som såg så bra ut, hade sjuan vunnit så sitter jag med 3x3 eller Melker och alla Nya tag, nu Liverpool |
Dd 3 mot 4 tyvärr!
|
Surt att man sprack på en V64a x10 på Rocket Speed i avd 3. Dock chans på 5or...
DD: 5 Wojtyla Gene 5, 9 x 50 kr |
Citat:
Tycker att Gidde_Palema borde dyka upp med vinstambitioner här nu. Ägir är ju hemmahäst för honom, givet 3-hästarslås i II:a och skräll i två av de 3 självklara skrälloppen redan... ...borde ju vara just hans likör!:drunk: |
Jobba in västerbo eller nr 5 typ
|
Snark asså 2640 meter... fan går o köper en pizza medans
|
Unique Julia runt om i sista tack!
|
Undrar hur många 5 respkt 4 rätt man kommer få.
|
Melker var precis lika överlägsen som man kunde ana!
|
Citat:
|
Citat:
|
Jaha...vinner nu 1,2,4,5 eller 9 är det trist att jag inte betalade för Lissby och Cali Maks istället. Vinner 6 eller 11 kvittar det...
Aj, aj, aj, idag skulle jag gjort ett extra stort julsystem för hel-laxen istället för på "halva laxen". Det gäller att gå in ordentligt vid rätt tillfälle och i rätt lopp! En av mina skrällar i sista nu för vettig peng tillbaka tack! |
Citat:
|
Citat:
|
Håller tummarna för Fiveaside.:claps
|
Citat:
_____ 6 Darling i lopp 10 är en barfotahäst, egentligen. Totalt under isen vid senaste starten. Dock känns motståndet rätt och kanske vilat sig fräsch? Inbillar mig att kusen gillar dagens underlag. Lillpeng på tvilling ska jag ha där...:popcorn: |
Citat:
|
synd voltstart för lissby, igår hade du också fin idee på 6 i lopp 2 .. nya tag imor, vi har 2 chans till innan jul... nya tag imo v64
|
Underbart Kajsa, ALLTID tacksam att lira emot Unique Julia, häst med vekare skalle får man nog leta efter, haha.
|
Sören skulle ha tagit det lite lugnare och inte kört hästen trött i spets. Nu trillade jag ner på en femma.
|
Sid the kid, vilken sköning.
|
Se därja, vart ju rätt bra med pengar tilbaka.
|
Om han inte körde så hade den hållit undan idag, dåligt påläst om den ännu vekare i rygg som var totalt ofarlig! Men jag slapp iaf sluta med trav eftersom lusen Kossu Sisu visade de som den brukar på hemmabanan nämligen INTE vinna!
|
Citat:
|
Citat:
Putte64 å jag "snackar" ofta om att i trav gäller det att ta ställning. Ett enskilt kapitel i travbibeln. Det gör jag väldigt ofta, tyvärr inte idag!:cheers: Fick ca 4 lax i tröst!!!:claps: Jojo, ca 90 lax med Lissby...enligt rättningen på Joker. |