![]() |
Håller inte alls med Nybrink som i EFTERHAND konstaterar att Democrat brukar ge sig sista 50m.Lennartsson borde kört undan medan Takter var i tredje spår i sista sväng.
|
Citat:
|
Tänk om Food Money skulle få en riktig kusk bakom sig nån gång. Syntes ju redan i uppvärmningen när Mercan fick ligga raklång i sulkyn att det skulle gå åt helvete.
|
Jag tror man får tänka om med banan på Örebro. Verkar omöjligt att vinna lopp bakifrån. Det är alltid ngn därframme som kommer loss eller slinker undan. Lite som Åmålsbanan med konceptet speedway:)
|
Blir ett spel på Takter med Alamo Boko. Bra häst med kusk i flyt
|
Citat:
|
vores v75.
må vises kun ved gevinst
|
Citat:
Kan någon förresten förklara hur en fyraårig häst som står 40m tillägg på sina kullkamrater kan vara favorit?! Och hur 48% av insatserna är på de fem hästar med tillägg och bara 52% är på de 9 hästar från start?! Speciellt på Örebros korta upplopp... Här måste väl någon från framspår vinna? |
Jag undrar om bägge favoriterna kan ge mig det jag vill nu i de sista två loppen, men jag hoppas väl på för mycket :)
|
Citat:
|
Blev en tvilling runt om på 10,11,12,13
58 ggr, gött |
Dagens
12-7 / 66kr |
Sätter mina spikar och missar i garderingsloppen. Misserabelt jävla dåligt. Trodde på mer skrällar faktiskt.
|
Testar en DD 3-5,8
|
Struntar i att Dernier Viking missgynnas med skor.
Spelar DD1-10 x 200:-. |