Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Örebro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/22456-v75-orebro/)

spalato 2014-12-28 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 394143)
helvete vad nära miljonen du var,surt värre,ja lider med dig

Surt

Voltstart 2014-12-28 19:29

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 393644)
Jag nämner några roliga med låg procent:

Avd II: Nr 1 Max Not Sand (Grymt bra över upploppet barfota å 3%)
Avd IV: Nr 3 Lucky Sec (Hur mycket kan denna häst egentligen? 3%)
Avd V: Nr 1 Ringo Star Effe (Fint intryck i 2 raka å 5%)
Avd VI: Nr 6 Heart Jack (Toppform och spets! 6%)
Avd VII: Nr 12 Bethel Hanover (Toppfin individ, fast kanske övermäktiga hästar emot? 2% är dock taget!)

Ska jag få med samtliga av dessa skrälldrag, så måste jag spika i avd I&III...SVÅRT!

(För övrigt tänker jag skärpa upp tipsformen genom att jobba in 10 Topform Power på Odense, avd IV idag lördag: Rejäl avslutning senast och har slutat 2:a de tre ggr hästen varit felfri under de sista 5 starterna. Innan dess 3,1,1. Möter samma typ av motstånd denna gång och idag är min tanke att ekipaget hinner fram. Det gäller ju att fånga en häst när den som mest verkar bli tippad som en av flera. Jag skrev "lira nästa ggn" vid senaste starten. :KO: )

Saknade känsla idag och valde avstå V75. Goop spik på V4 Å A-häst på Jansson gav utdelning med nöd och näppe. Småslantarna tillbaka på målfoto-flax.

Lucky ville inte tävla. Spelas varje gång under 5% även fortsatt!

Ringo räckte inte till i V75. Bra, då vet jag det!

Heart satte Jorma invändigt och där satt han kvar fast, troligen obrukad? Nytt test nästa start, bjudodds på plats då kanske?

Bethel får toppbetyg!

alle 2014-12-28 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 394143)
helvete vad nära miljonen du var,surt värre,ja lider med dig

Värsta målfotoförlusten jag varit med om!!!!!

Voltstart 2014-12-28 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 394163)
Värsta målfotoförlusten jag varit med om!!!!!

Jo, den är tung! Framförallt med tanke på vad Micke avslöjar i intervjun efteråt!

På Joker sysslar jag bara med ABC.

Du har ju kört med poäng. De krav du angav fattar jag inte riktigt. Du hade 7 rätt? Förstår jag rätt då?

oggeb 2014-12-28 19:46

Det är inte varje dag man sätter V7 - men när man gör det kan man lika gärna sitta i Thailand med en bärs i näven! Synd bara på utdelningen. 12an hade gjort kvällen betydligt roligare...

alle 2014-12-28 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 394164)
Jo, den är tung! Framförallt med tanke på vad Micke avslöjar i intervjun efteråt!

På Joker sysslar jag bara med ABC.

Du har ju kört med poäng. De krav du angav fattar jag inte riktigt. Du hade 7 rätt? Förstår jag rätt då?

Nej hade inte de tyvärr!

Kraven översatta till ABC:
Minst 2 A
Minst 3 A eller B

Satte bara en A häst, om 12an i sista vunnit hade jag fått 7 rätt! Trailing edge var B häst, det kan du se på procent fördelningen! :)

doncasanova 2014-12-28 21:50

missade intervjun med mikael j efter loppet!!
skulle gärna vilja veta vad han sa då jag missade dubbeln på just honom!!

Voltstart 2014-12-28 21:55

Citat:

Ursprungligen postat av doncasanova (Inlägg 394181)
missade intervjun med mikael j efter loppet!!
skulle gärna vilja veta vad han sa då jag missade dubbeln på just honom!!

Han hade otur med Peters och kanske även Jormas ekipage. De var/blev lite ivägen, så han var tvungen till att göra korrigeringar. Det var nog allt som saknades berättade han.

Det framgick inte att något oschysst hänt. Korrigeringsbehovet kostade segern, enligt honom. Han behövde ta upp något för ett ögonblick och tappade tillfälligt lite fart...:yes:

doncasanova 2014-12-28 21:59

kanon tack för infon!!
kostade mig "bara" 94000kr på dubbeln :idiot:

Voltstart 2014-12-28 22:03

Citat:

Ursprungligen postat av doncasanova (Inlägg 394185)
kanon tack för infon!!
kostade mig "bara" 94000kr på dubbeln :idiot:

Alle loosade millen. Idag räckte varken $harps-expertisen eller Bethel hela vägen fram...

Vi tar dom nästa gång!:KO:

Sprite 2014-12-28 22:25

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 394142)
Måste visa upp en förlust bong, är sinnessjukt bitter!

http://imgur.com/qeeu4r2

Kraven är 2 st 1p och 3 st 1-2p

Målfoto ifrån i sista!

Vem ska jag drömma mardrömmar om, Peter Untersteiner som störde på upploppet eller Jorma som segade sig framför ute i tredjespår?
:cry::sad44:

Surt! Fast å andra sidan hade både du och jag sjukt mycket tur när Art On Line fick en regelvidrig lucka av Calle samt att Nelly Burge vann knappt trots perfekt lopp från tredje inner samtidigt som storisen Tenzing galopperade. Tur och otur jämnar ofta ut sig men man har ju gärna all tur i en omgång och all otur i en annan ;)

alle 2014-12-28 22:29

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 394194)
Surt! Fast å andra sidan hade både du och jag sjukt mycket tur när Art On Line fick en regelvidrig lucka av Calle samt att Nelly Burge vann knappt trots perfekt lopp från tredje inner samtidigt som storisen Tenzing galopperade. Tur och otur jämnar ofta ut sig men man har ju gärna all tur i en omgång och all otur i en annan ;)

Absolut är det så, men man måste nog ha en del stolpe in för att vinna stort och idag hade jag nästan de!
Hatar från och med idag Örebros korta upplopp! ;)

Sprite 2014-12-28 22:36

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 394195)
Absolut är det så, men man måste nog ha en del stolpe in för att vinna stort och idag hade jag nästan de!
Hatar från och med idag Örebros korta upplopp! ;)

Jag har hatat upploppet sedan barnsben då det varit näst närmaste banan under min uppväxt. Gillar när det är lite längre att springa på upploppet så fler får en ärlig chans.

Föga förvånad dock att det var just du som var så nära större pengar. Ni är ett par stycken på forumet som ligger där och nosar när det drar iväg lite utdelningsmässigt :claps: