![]() |
Citat:
|
Citat:
Står dessutom siffran på djuret....sedan har han ca 20 glosor per varv som han hinner få ur sig. Till och med Jorma hade varit att föredra. Herregud. Att han inte bara backade sig runt direkt, rent flyt att det löste sig, riktigt dåligt kört också, var inte värd att vinna egentligen. |
Citat:
|
Citat:
|
SVANSTEDT!!!!
|
KUNG ÅKE! VÄLKOMMEN HEM!! :clap::claps::clap:
|
Skön att se Åke saknas i svensk travsport men vilket blufflopp 19,2 först 1000
|
Citat:
Blev överraskad då jag i morse gick i genom V64an och såg Åke Svanstedts namn.. Håller med dig doob och säger Välkommen hem Kung Åke! |
Märkligt Sjöström inte tävla idag med hästen, i vilket sammanhang ska han då göra det?
|
Kungen på Bergsåker
|
KUNGEN bara leker hem loppen
|
Citat:
|
kung åke.. välkommen hem
|
Nä ni, finns bara en kung inom travsporten inte är det Lill Åke!
|
Abrivard på Färjestad selade ut en vinnare. Nästan mer exotiskt inslag än Åke på Bergsåker måste jag säga!
Hoppas Gidde_Palema dyker upp med några färska drag! Längesen han bidrog med kommentarer nu. AIK upp på 3 Speak Alone blir tvillinglir för min del. Gärna King Of Mine nu för rejält kupongrens! |
Citat:
Lookout Kemp är överlägsen felfri och P.P.'s Perfect är dagens mest överspelade på Färjestad. |
god jul gidde.. nån spik till v75 imor?
|
Citat:
|
Skönt lira emot v64 i andra V4...
Bergsåker 54 20141227 V4 Avd-1: 5,9, Res: 4 Avd-2: 12, Res: 14 Avd-3: 3,9,10,11 Avd-4: 1,3,7,9,10,13 System: 1 48 rader * 1 * 2,00 = 96 kr |
Citat:
|
Citat:
Tankar: Avd III: Lookout Kemp är också överspelad i min värld. Klart begränsad till slut vid 2:a platsen för att vara lirad till 53%! Kolla in 5 Teyla med Dahlborg senast som fast i sitt lopp, 14%! 4 Miss A.K. e ingen toppindivid, men t.o.m. den äter upp metrar på Kempen över upploppet i ovan nämnda start. Den bör du försöka fälla, åtminstone ej singelstrecka, Gidde... I 4:e lås på 4,10,11 I 2:a tar jag A:n på 3&4, sen får vi se... I 6:e blir det 5,8,9,11 I 1:a blir det 2,6,9, så länge nu ingen här protesterar... Spik i 5:e, kategori nödspik: Funderar just nu, nån idé? (Upplägget blir så då jag tycker mig ha bra koll med begränsat antal djur i de övriga loppen):popcorn: |
Citat:
|
Spelade nu en dubbel men gillar ej dubbelslag på samma nummer..
Då det spelvärdes bästa är just ett dubbelslag på 10.. Blev först ett på... DD-1: 10 DD-2: 10,13 sedan dubbelslaget 10 -10 Och en fegisdubbel DD-1: 9,10,11 DD-2: 9,10,13 |
pratar vi färjestad i tråden kan jag bjuda på en klaring, zivertson.
|
Snyggt kört av Åke Svanstedt med Shockwave!
|
Svanen leker!!
|
Väldigt spännande omgång:sleep:. Får hoppas på bättre i morgon men kul med svanens framgångar
|
Citat:
Då Zivertson har springspår på tillägg och de andra jag även tror på har spår innanför på tillägg och spår 4 på start.. Säger ej emot Zivertson som vinnare, Då jag såg startlistan och bara med hjälp av minnets makt, Så var Zivertson vinnaren; då jag fått för mig att hästen är oöm.. |
Väldigt konstigt kört av svanen i sista. Varför inte gå ut och överta istället för att sitta kvar i rygg på 90 oddsaren!?
|
visst hann han fram rino dox?
|
Citat:
|
Citat:
|
Färjestad 246 20141227 V65
Avd-1: 6,9 Avd-2: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,11,12 Avd-3: 1 Avd-4: 11 Avd-5: 1,3,5,6,9 Avd-6: 5 System: 1 Endast V6 110 rader * 1 * 1,00 = 110 kr |
Citat:
|
Citat:
Tar rygg på din V65:a.. :) Verkade som jag skulle hinna ta rygg på dig men hann precis ej.. Hade då spelat detta system som V65. Hoppas du sätter V65:an doob! :) |
Ove Berglin.....är ju rutinerad trodde jag men fy fan vilken lallare!!
|
Tycker synd om Berglin, hahahaha otroligt usel driver, LOL
|
Norrlands bästa kusk vann! Rättvist!
|
Citat:
Förstår ej frågan, Då jag aldrig har påstått att du är formsvag.. Och trodde själv att Rino Dox skulle vinna men tog med två till, Borde spikat men fegade och inledde med två spik. |
Ove hade inte ens vunnit om han kört en motorcykel
|